اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران:

‌بسیج ‌و سپاه مشکلات ناشی از ‌‌سیل را در سیب و سوران‌ ‌‌مدیریت کردند

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران از رضایتمندی مردم و مسئولان سیب و سوران از عملکرد نیروهای بسیج و سپاه در این شهرستان خبر داد.

‌بسیج ‌و سپاه مشکلات ناشی از ‌‌سیل را در سیب و سوران‌ ‌‌مدیریت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، غلامرضا ملایی اظهار داشت: مقارن با 20:30 سیزدهم مرداد ماه سال‌جاری به دلیل بارش بارندگی از روز گذشته در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه‌های محلی و جاری شدن سیل در منطقه سیب و سوران، بسیاری از روستاهای این منطقه تخریب شدند.

وی افزود: در این بارندگی سه روستا صددرصد و سه روستای شهرستان سیب و سوران به صورت 50 تا 80 درصد تخریب شده است.

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران اذعان داشت: حضور به موقع نیروهای ستاد بحران شهرستان، بسیج سازندگی، و بسیج محلی توانستند نارسایی و مشکلات پیش آمده ناشی از سیل را مدیریت کنند.

این مسئول با تاکید اینکه مردم منطقه از عملکرد سپاه و بسیج رضایت کافی داشتند اظهار داشت: تمهیدات اولیه و اقدامات ضروری زندگی و همچنین امنیت محلی در منطقه سیل‌زده سیب و سوران انجام شده است.

وی بیشترین آسیب وارده را به تاسیسات برق و آب در بخش آهوران و مرکزی عنوان کرد و اذعان داشت: ‌خوشبختانه هیچ تلفات جانی تا‌کنون گزارش نشده است.

وی همچنین اظهار داشت: به دلیل حجم زیاد روان آب‌ها علاوه بر ایجاد خسارت به سیل‌بند حفاظتی این شهرستان امکان شکستگی و آسیب به برخی بند‌های موجود در منطقه نیز وجود دارد.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول