اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت خبر داد

تخریب ‌هزار واحد مسکونی شهرستان جیرفت بر اثر سیل

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار جیرفت گفت: بر اثر وقوع سیل شب گذشته در این شهرستان حدود هزار واحد مسکونی بین 20 تا 50 درصد تخریب شده است.

تخریب ‌هزار واحد مسکونی شهرستان جیرفت بر اثر سیل

محمود معناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: بارندگی شب گذشته در این شهرستان و بخش مرکزی منجر به قطع راه ارتباطی جاده اسفندقه، آبگرفتگی مناطق مسکونی و ... شده است.

وی با اشاره به اینکه در پی تخریب جاده اسفندقه دستگاه‌های سنگین هم‌اکنون در حال باز کردن این راه ارتباطی هستند، افزود: در بخش جبالبارز نیز راه ارتباطی جیرفت دهبکری به دلیل ریزش کوه بسته شده بود که با تلاش نیروهای امدادی بازگشایی شد.

معناصری با بیان اینکه بر اثر این حوادث یک مرد 45 ساله در روستای هوکرد کشته شده است، تصریح کرد: جاده دلفارد نیز به دلیل ریزش کوه و طغیان رودخانه برای ساعاتی بسته شد که با تلاش نیروهای امدادی بازگشایی شده است.

وی عمده مشکلات سیل شب گذشته را آبگرفتگی کل مناطق شهری و طغیان رودخانه‌ها دانست و اضافه کرد: همچنین این سیل در شهرک‌های حسین‌آباد و ضلع شمالی مصلی منجر به تخریب تمام معابر درون شهرک شده است.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار جیرفت گفت: در این حادثه حدود ‌هزار واحد مسکونی بین 20 تا 50 درصد تخریب شده است و کمک به مردم این مناطق با تلاش نیروهای امدادی به وسیله دستگاه‌های سنگین همچنان ادامه دارد.

معناصری خاطر نشان کرد: شب گذشته هنگام وقوع این حادثه یک جلسه با حضور اعضای ستاد حوادث شهرستان جیرفت تشکیل شد که با بیان مسئولیت‌ها همه اعضا وارد عمل شدند تا خسارت‌ها را به حداقل ممکن کاهش دهند.

وی با ابراز گلایه‌مندی از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: هیچ یک از مسئولان این اداره کل در جلسه حضور نداشتند و هیچ‌گونه همکاری نیز با این ستاد و مسئولان نشد.

انتهای پیام/80001/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول