اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان خبر داد

خسارت 95 میلیاردی سیلاب در سیرجان / صاعقه جان زن 70 ساله را گرفت

فرماندار سیرجان گفت: برآورد خسارات سیلاب سیرجان تا ظهر امروز بیش از 95 میلیارد ریال بوده است.

خسارت 95 میلیاردی سیلاب در سیرجان / صاعقه جان زن 70 ساله را گرفت

محمدعلی توحیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان با اشاره به باران‌های سیل‌آسا در روستاهای بخش مرکزی و بخش گلستان سیرجان در شب گذشته اظهار داشت: برآورد این خسارات تا ظهر امروز بیش از 95 میلیارد ریال بوده است.

وی عنوان کرد: در بخش مرکزی سیرجان به راه‌های روستایی 30 تا 50 درصد به طول 600 کیلومتر خسارت رسید و 400 رأس گوسفند نیز تلف شد.

فرماندار سیرجان ابراز داشت: در بخش گلستان 25 کیلومتر راه روستایی چاه‌زهرا نابود شد و 410 هکتار باغ پسته تا 40 درصد خسارت دید و سیل‌بندهای روستاهای دشت‌زر، کریم‌آباد، سنگ‌پهنی و چاه‌زهرا از 30 تا 50 درصد دچار خسارت شد.

توحیدی افزود: توفان 22 تیر برق در سیرجان را شکست که برای ساعاتی برق 12 روستا قطع شد که با تلاش ماموران برق موقت رفع و برق این روستاها در بخش گلستان وصل شد و به 100 تیر برق در همین مسیرها آسیب رسید.

وی ابراز داشت: در بخش بلورد هم 50 رأس دام سبک تلف شد و دو واحد مسکونی تخریب و به باغ‌ها و مزارع کشاورزی این بخش بیش از 30 درصد خسارت جدی وارد شد و در روستای حوالی سد تنگوئیه یک پیرزن 70 ساله دچار صاعقه شد که جان خود را به علت سوختگی شدید از دست داد.

انتهای پیام/80015/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول