اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 20 روز آینده

تقاطع غیرهمسطح میدان فراهان اراک افتتاح می‌شود

تقاطع غیرهمسطح میدان فراهان اراک طی 20 روز آینده افتتاح می‌شود.

تقاطع غیرهمسطح میدان فراهان اراک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اعضای کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک به همراه شهردار و معاون فنی و عمران شهرداری اراک بعدازظهر امروز از پروژه‌های عمرانی شهر اراک بازدید کردند.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: بازدید اعضای شورا از روند اجرای پروژه‌های عمرانی با توجه به وظیفه کمیسیون فنی و عمران و به منظور نظارت بر حسن انجام کار، بررسی و رفع مشکلات اجرایی هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود که در این بازدیدها اعضا ضمن بررسی درصد پیشرفت پروژه‌ها با مسائل و مشکلات این پروژه‌ها آشنا و موجب تسریع در اجرا و اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌ها و تسهیل امور در جلسات هماهنگی می‌شوند.

سید عماد مولایی‌نسب در خصوص اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح شهر اراک با بیان اقدامات عمرانی شورای اسلامی و شهرداری اراک برای اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح و ایجاد چهره‌ای زیبا در خور مرکز استان، افزود: در روند اجرایی احداث و شروع به کار پنج تقاطع غیرهمسطح در شهر اراک زیرگذر میدان فراهان (کارگاه شماره4) با 78 درصد پیشرفت فیزیکی در اجرا، پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی اذعان داشت: عملیات خاک‌برداری پروژه زیرگذر میدان فراهان که از ابتدای ماه جاری آغاز شده است تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد و ایجاد دیواره‌های پل، عملیات زیرسازی و آسفالت این پروژه نیز در چند روز آینده انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: این پروژه طی 20 روز آینده به منظور تردد وسایط نقلیه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و عملیات ایجاد دیواره‌های پل ادامه خواهد داشت.

مولایی‌نسب با اشاره به اینکه این پروژه‌ها سهم بسزایی در کاهش ترافیک شهر خواهند داشت، ادامه داد: پروژه زیر گذر بلوار مهارت– کشاورز (کارگاه شماره 2) نیز با پیشرفت 44 درصدی ظرف 40 روز آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. 

*پیشرفت 70درصدی پروژه پارکینگ طبقاتی خاتم

وی در ادامه و در جریان بازدید از پروژه خاتم (پارکینگ طبقاتی میدان شورا) گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خاتم با ظرفیت بیش از 680 پارکینگ در زمینی به مساحت سه هزار و 809 متر مربع با زیربنایی بالغ بر 30 هزار متر مربع در میدان شورای اراک با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، پیشرفت چشمگیری داشته است.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه این پروژه دارای 6 طبقه پارکینگ و 2 طبقه تجاری است، ابراز داشت: این پروژه در بهمن‌ماه 92 به بهره‌برداری خواهد رسید.

مولایی‌نسب، ساخت پارکینگ‌‌های طبقاتی را کمک شایانی به کنترل ترافیک شهرها عنوان کرد و از احداث یک پارکینگ طبقاتی در مجاور پروژه پارکینگ خاتم با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول