اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

تقاطع غیرهمسطح ستارخان شیراز به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر تقاطع غیرهمسطح ستارخان شیراز گفت: این نقاطع سه‌سطحی با 20 میلیارد تومان هزینه تملک و جابه‌جایی تاسیسات در مسیر آن، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تقاطع غیرهمسطح ستارخان شیراز به بهره‌برداری می‌رسد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد مجتبی رعنایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه به طول 620 متر روگذر که از این میزان 490 متر روگذر ستارخان به مطهری و 130 متر ستارخان به راد فر، دارای 480 متر طول زیرگذر و عرض مفید 17.5 متر در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز و با تمهیدات انجام شده دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی و 75 درصد پیشرفت ریالی است.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح ستارخان تصریح کرد: این پروژه یک‌هزار و 300 تن آرماتور، 11 هزار مترمکعب بتن، یک‌هزار و 200 مترمکعب بتن پیش‌ساخته، 3 هزار و 800 مترمکعب خاکبرداری، 22 هزار مترمکعب حفاری شمع و 4 هزار و 400 متر طول دارد.

رعنایی بیان داشت: در ساخت نخستین پروژه تقاطع سه‌سطحی شیراز 12 هزار متر مربع قالب‌بندی،  55 هزار کیلوگرم کابل پس تنیده و 290 هزار متر مربع آسفالت به‌کار برده شده که یکی از تقاطع‌های مهم در این شهر است.

وی با انتقاد از کندی جابه‌جایی تاسیسات این پروژه، اضافه کرد: حدود یک‌سوم هزینه این طرح سهم جابه‌جایی تاسیسات شده است.

مدیر پروژه تقاطع غیرهمسطح ستارخان شیراز ابراز داشت: اصحاب رسانه نقش بسزایی در ارتقای آگاهی عمومی و انعکاس مشکل پیش روی طرح‌های زیرساختی شهرداری دارند، که با تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی شاهد تسریع در اتمام پروژه‌های دردست اجرا خواهیم بود.

انتهای پیام/‌2448/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول