اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج اعلام کرد

پیشرفت 75 درصدی اجرای تقاطع ضیاءالدینی سنندج

شهردار سنندج با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرای طرح تقاطع ضیاءالدینی سنندج هزینه شده است از پیشرفت 75 درصدی این پروژه خبر داد.

پیشرفت 75 درصدی اجرای تقاطع ضیاءالدینی سنندج

مهدی حسام شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص عملیات حفاری تقاطع غیرهمسطح ضیاءالدینی این شهر گفت: این طرح به طول 500 متر و عرض 10 متر در یک خط از مسیر شمال به شرق در حال اجرا است.

وی با اشاره به 2 هزار و 800 مترمکعب بتن‌ریزی شمع‌ها، 2 هزار مترمکعب خاکریزی و بیش از 9 هزار متر مکعب بتن‌ریزی اظهار کرد: 150 متر که به صورت مسقف بوده و خاکبرداری 300 متر از طول مسیر روباز این طرح پایان یافته است.

شهردار سنندج همچنین ایجاد 178 شمع با ارتفاع 9 الی 17 متر که قطر هر شمع 2/1 متر و با 5/2 متر فاصله از هم را دیگر مشخصه‌های بارز این طرح عنوان کرد و افزود: مصرف بیش از یک هزار و 200 تن آرماتور،11هزار متر مکعب خاکبرداری، در این طرح صورت گرفته است.

حسام شریعتی با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این تقاطع غیرهمسطح خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب، زمینه بهره‌مندی شهروندان از شرایطی مناسب در جاده‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول