اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نمین:

احداث تقاطع غیرهمسطح تصادفات را به حداقل رسانده است

معاون فرماندار نمین گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح در ورودی نمین برای سهولت تردد مسافران و گردشگران و اهالی منطقه میزان تصادفات و تلفات در این محور را به حداقل رسانده است.

احداث تقاطع غیرهمسطح تصادفات را به حداقل رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یونس خانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان نمین اظهار داشت: با احداث این تقاطع غیرهمسطح علاوه بر روان شدن ترافیک در مسیر اردبیل ـ آستارا میزان تصادفات به حداقل رسیده و تأمین سلامت مسافران و میهمانان تضمین شده است.

وی ضرورت نصب تابلو برای مشخص کردن محدوده حوزه پلیس‌راه اردبیل ـ آستارا را یادآور شد و تصریح کرد: باید ابتدا و انتهای حوزه استحفاظی پلیس راه استان اردبیل و گیلان مشخص شود تا در زمان بروز حوادث و سوانح نیروهای امدادگر بتوانند خدمت‌رسانی خود را منسجم انجام دهند.

خانی ضرورت خواستار نظارت و جلوگیری از تردد کامیون‌ها با بار غیرمجاز از معابر سطح شهر نمین را با هدف جلوگیری از زیرساخت‌های این شهر یادآور شد و خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد مسیر نمین به اردبیل و همچنین نمین به فندقلو و آستارا در برخی از ایام با ترافیک سنگین و ازدحام تردد روبه‌رو است که برای روان‌سازی آن باید اقدام به تدابیر ویژه ترافیکی و امنیتی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه رئیس پلیس راه اردبیل ـ آستارا نیز با اشاره به وقوع تصادفاتی در این محور اضافه کرد: رانندگان نباید در رسیدن به مقصد خود به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان تعجیل کنند چرا که گاه تعجیل آنها به رانندگی با سرعت غیرمجاز می‌انجامد که وقوع تصادفات خونینی را به دنبال دارد.

علی فتاحی دو عامل سرعت و سبقت غیرمجاز را مهم‌ترین عامل تصادفات در ماه مبارک رمضان توصیف کرد و ادامه داد: بیشتر تصادفات در ساعات منتهی به زمان افطار و تعجیل رانندگان برای رسیدن به سفره افطاری است که به جای این تعجیل باید حرکت خود را به موقع انجام دهند تا به موقع نیز به مقصد برسند.

وی در ادامه بیان کرد: نباید تأخیرات زمان افطار را با سرعت غیرمجاز جبران کرد و بنده از رانندگان خودروهای شخصی و مسافرکش به جد می‌خواهم که به پایبندی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

فتاحی ضرورت نصب و احداث پل عابر پیاده بر روی اتوبان اردبیل ـ آستارا در نقطه بالاتر از تقاطع غیرهمسطح نمین را ضروری اعلام کرد.

وی خواستار اقدامی اساسی برای ایجاد این پل با هدف جلوگیری از خطرات مرگ و میر عابرانی دانست که قصد سفر به تهران و استان‌های شمالی کشور را دارند که گاه از عرض بزرگراه حرکت می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه اردبیل ـ آستارا یادآور شد:‌ بازگشایی دور برگردان دوباره قدیمی شهر نمین که از خواسته‌های اهالی این شهر است غیراصولی و عامل تصادفات خطرساز است که انتظار داریم رانندگانی که قصد ورود به نمین را دارند از مسیر ورودی قدیمی این شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/62004/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول