اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی گچساران مطرح کرد

لزوم اختصاص یک‌میلیارد ریال برای تکمیل منطقه گردشگری باغ فردوس گچساران

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: برای کمک به بازسازی و تکمیل منطقه تفریحی و گردشگری باغ فردوس، یک میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

لزوم اختصاص یک‌میلیارد ریال برای تکمیل منطقه گردشگری باغ فردوس گچساران

مسعود میر‌پور‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: منطقه سیاحتی و تفریحی باغ فردوس دوگنبدان یکی از چشم‌اندازهای دیدنی این شهرستان بوده که این منطقه گردشگری به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب بخش خصوصی در این منطقه و رضایت مسافران و گردشگران خاطرنشان کرد: بخش خصوصی خدمات بهتری به مردم ارائه داده و ضمن ایجاد رضایتمندی گردشگران، اشتغا‌ل‌زایی مطلوبی به همراه داشته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران ابراز داشت: منطقه گردشگری باغ فردوس در نوروز امسال پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی زیادی از استان و استان‌های مجاور بود.

میرپورزاده یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری بخش خصوصی، عملیات بازسازی منطقه گردشگری باغ فردوس تا حد زیادی تکمیل شده و مردم این شهرستان و مسافران به طور مستمر از این مکان زیبا دیدن می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت گسترده شدن همکاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری، این مهم را گامی مؤثر در راستای رسیدن به اهداف صنعت مهم گردشگری و جذب توریست عنوان کرد.

میرپورزاده ابراز داشت: محوطه‌سازی و ساخت مکان‌های ویژه این مکان تمام شده و اگر بخش خصوصی وارد کار نشده بود، این مکان گردشگری با این سرعت و کیفیت آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نمی‌شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران بیان کرد: صنعت گردشگری صنعتی بوده که با کمک بخش خصوصی می‌توان زمینه رونق و توسعه آن را هر چه بیشتر فراهم کرد.

میرپورزاده وجود زیرساخت‌های لازم برای رونق گردشگری را مهم دانست و افزود: وجود امکانات و زیرساخت‌های لازم در یک منطقه می‌تواند سبب جذب حداکثری گردشگران شود و مسافران زیادی را از نقاط مختلف کشور به سوی خود جذب کند.

وی با اشاره به در دست تکمیل بودن این منطقه گردشگری گفت: برای تکمیل عملیات بازسازی باغ فردوس گچساران به یک میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

میرپورزاده ادامه داد: در صورت تصویب کمیته برنامه‌ریزی گچساران، این مبلغ تا پایان امسال به این پروژه اختصاص می‌یابد.

به گزارش فارس، منطقه سیاحتی و گردشگری « باغ فردوس» گچساران با مساحت افزون بر دو هکتار دارای فضای سبز زیبا، درختان سرسبز و چشمه آب شیرین دایمی در حومه شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول