اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان مرکزی:

اراک همچنان با مشکلات متعدد ترافیکی مواجه است

رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: با وجود اختصاص 60 درصد از وجوه جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری، اراک همچنان با مشکلات متعدد ترافیکی مواجه است.

اراک همچنان با مشکلات متعدد ترافیکی مواجه است

ابوالفضل امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هسته مرکزی شهر اراک در حدود 50 سال است که با همان زیرساخت‌های قدیمی خود و بدون تغییر اساسی وجود دارد، اما در این مدت خودروهای زیادی در سطح اراک تردد می‌کنند که این مسئله مشکلات ترافیکی زیادی را به همراه دارد.

وی افزود: 60 درصد از وجوه جرایم رانندگی که به خزانه دولت واریز می‌شود در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد تا برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی شهر هزینه شود و شهرداری با توجه به اولویت‌های خود این مبالغ را در اموری مانند اصلاح معابر، ایجاد پارکینگ عمومی، خط‌کشی خیابان‌ها و ... هزینه می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی در هسته مرکزی شهر حضور توقفگاه اتوبوس‌های واحد است که زمان زیادی را برای توقف، سوار و پیاده کردن مسافران در مرکز شهر صرف می‌کنند که این مسئله در خیابان‌های قائم مقام، محسنی و 22 بهمن بار ترافیکی مرکز شهر را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع و برای رفع این مشکلات اتوبوس‌های واحد باید به صورت ایستا و تنها برای پر و خالی کردن مسافر در مرکز شهر حضور داشته باشند و زمان کوتاهی را برای سوار و پیاده کردن مسافران صرف کنند.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به راهکارهای ارائه شده در زمینه حل مشکلات ترافیکی شهر اراک گفت: در جلساتی که با اعضای شورای شهر و شهرداری داشتیم مسائل و مشکلات شهری مطرح شد که پلیس راهور این راهکار را ارائه داد که پارک سواری برای توقفگاه اصلی اتوبوس‌های واحد در میدان سرداران در نظر گرفته شود و اتوبوس‌ها به صورت گذری در هسته مرکز شهر تردد کنند.

انتهای پیام/87002/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول