اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر

طرح ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود

با توجه به برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد طرح‌های ویژه ترافیکی را به اجرا می‌گذارد.

طرح ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، راهنمایی و رانندگی خراسان‌رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محدودیت تردد و توقف وسایل نقلیه در روز عید سعید فطر بنا بر ضرورت از ساعت 23:30 روز 17 مردادماه تا پایان مراسم نماز عید فطر در مسیرهای ذیل با ممنوعیت توقف وسایل نقلیه به اجرا در می‌آید.

این طرح در طول خیابان شیرازی از میدان شهدا به طرف تقاطع شهدا تا حرم مطهر و زیرگذر شیرازی، خیابان امام رضا(ع) حد فاصل تقاطع دانش تا میدان بیت‌المقدس و رینگ زیرگذر و تمام روگذرهای حرم مطهر، خیابان طبرسی از میدان طبرسی تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو به اجرا در می‌آید.

ضمنا در صورت ضرورت نسبت به اعمال محدودیت تردد خودروهای شخصی از تقاطع زرینه به سمت تقاطع شهدا، از تقاطع شهید گمنام به سمت میدان طبرسی، از میدان بسیج تا تقاطع دانش و از میدان توحید به سمت میدان شهدا و حرم مطهر اقدام می‌شود.

تردد اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی و همچنین تاکسی‌ها در محدوده ورود به طرح برای سرویس دهی به نمازگزاران بلامانع است؛ بنابراین از رانندگان تقاضا می‌شود به منظور برگزاری باشکوه مراسم و برقراری نظم و امنیت تردد از توقف خودرو در مسیرهای یاد شده جدا پرهیز و از پارکینگ‌های موجود استفاده کنند.

انتهای پیام/70023/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول