اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

اجرای طرح ویژه ترافیکی در دور دوم سفرهای تابستانی در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ویژه انتظامی و ترافیکی در دور دوم سفرهای تابستانی در این استان خبر داد.

اجرای طرح ویژه ترافیکی در دور دوم سفرهای تابستانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، روح‌الامین قاسمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جویبار به حضور حداکثری مردم مازندران در پای صندوق‌های رأی اشاره و اظهار کرد: مردم مازندران با بصیرت بالای خود حضور 93 درصدی را در انتخابات ریاست جمهوری رقم زدند که بدون شک در نوع خود بی‌نظیر بود.

قاسمی با اشاره به اهمیت امنیت در کشور اظهار داشت: بسترساز همه فعالیت‌ها و امور در کشور امنیت است همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند "ایجاد امنیت از نان و آب انسان‌ها هم مهم‌تر است" پس برقراری نظم و امنیت برعهده نیروی خدوم انتظامی خواهد بود.

وی با اشاره به وظیفه سنگین و مهم ایجاد امنیت تأکید کرد: هر جا و هر مکانی که اتفاقی بیافتد همه برای حل این مشکلات و اتفاقات به نیروی انتظامی متوسل می‌شوند و این نشان از وظیفه نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت دارد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شهدای نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و در راه برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: فرماندهی انتظامی استان مازندران 599 شهید، یک هزار و 100 جانباز و بیش از 100 آزاده را تقدیم انقلاب کرد که همگی از افتخارات نیروی انتظامی است.

قاسمی تصریح کرد: یکی از افتخارات نیروی انتظامی این است که ولایت فقیه آنها را مجاهدان فی سبیل الله می‌خواند.

وی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی استان مازندران در سال 92 افزود: در ایام عید بیش از 22 میلیون نفر از مازندران عبور کردند که این کار ما را در زمینه حفظ امنیت و جان مسافران بسیار با اهمیت نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: با همت همه نیروها و سربازان نیروی انتظامی آمار کشته‌ها در تصادفات رانندگی 42 درصد کاهش یافت که این یکی دیگر از افتخارات انتظامی استان است.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی همزمان با پایان ماه مبارک رمضان در استان مازندران تاکید کرد: با آغاز این سفرهای طرح ویژه انتظامی و ترافیکی در استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات پهلوانی فرمانده سابق این شهرستان طی حکمی سیدرحمان رضازاده‌گنجی به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان جویبار منصوب شد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول