اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج مطرح کرد

کاهش ترافیک سنندج با بهره‌برداری از کمربندی دکتر حسینی

شهردار سنندج، یکی از مزایای بهره‌برداری از کمربندی دکتر حسینی این شهر را کاهش بار ترافیکی در خیابان‌های مرکزی شهر عنوان کرد.

کاهش ترافیک سنندج با بهره‌برداری از کمربندی دکتر حسینی

مهدی حسام شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: رمپ ورودی خروجی تقاطع بعثت، مربوط به کمربندی دکتر حسینی این شهر آماده استفاده شهروندان و خودروهای عبوری شده است.

شهردار سنندج در خصوص چرایی اجرای این پروژه گفت: وقوع تصادفات منجر به فوت و ترافیک سنگین و مشکلات آلودگی صوتی برای ساکنان خیابان گلشن سنندج که این کمربندی در آن واقع است از دلایلی بود که ما را مجاب به بهره‌برداری از این طرح کرد.

وی با بیان اینکه این رمپ‌ها دارای دو دهنه پل به ارتفاع 30.8 متر و طول 700 متر هستند، اظهار کرد: با بهره برداری از این رمپ، اتصال کنار گذر شمال شرق به شمال شهر سنندج به صورت رفت و برگشت صورت می‌گیرد.

شهردار سنندج، کل اعتبار اجرای تقاطع بعثت را 60 میلیارد ریال با هزینه تملک عنوان کرد و گفت: بازگشایی کمربندی دکتر حسینی، بخشی از این طرح است و ادامه اجرای این پروژه در آینده صورت خواهد گرفت.

به گفته حسام شریعتی، کاهش ترافیک سطح شهر و افزایش ایمنی به دلیل کاهش زمان سفر از مزایای اجرای پروژه کمربندی دکتر حسینی بوده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از رمپ ورودی وخروجی تقاطع بعثت 4 کیلومتر مسیر کمربندی دکتر حسینی کاملا باز گشایی شده است، ابراز امیدواری کرد با اتخاذ این تدابیر زمنیه عبور و مرور سریعتر توأم با ایمنی شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول