اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

عرضه‌کننده سوخت قاچاق در سیراف جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از جریمه بیش از 390 میلیون ریالی عرضه کننده سوخت قاچاق در بندر سیراف استان بوشهر خبر داد.

عرضه‌کننده سوخت قاچاق در سیراف جریمه شد

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به جریمه عرضه کننده خارج از شبکه 8600  لیتر سوخت در تعزیرات حکومتی کنگان اظهار داشت: با دریافت گزارشات مردمی و با صدور مجوزهای قانونی از منزل فردی در بندر سیراف بازرسی به عمل آمد و یک مخزن 10 هزار لیتری نگهداری سوخت که حاوی 8 هزار و 600 لیتر سوخت نفت و گاز به منظور عرضه خارج از شبکه بود کشف شد.

وی بیان کرد: با تکمیل پرونده و طی مراحل تحقیقاتی پرونده برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی به مبلغی بیش از 390 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد، ضمن اینکه رای صادره حضوری است.

انتهای پیام/66006/س10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول