اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص 600 میلیون ریال اعتبار

بازسازی کتابخانه عمومی اندیشه شادگان آغاز شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان گفت: بازسازی و بهسازی کتابخانه عمومی اندیشه شادگان با تخصیص اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستان آغاز شد.

بازسازی کتابخانه عمومی اندیشه شادگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، هاشم حمیداوی گفت: کتابخانه عمومی اندیشه یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و ارائه منابع مفید و پربار مکتوب شهرستان شادگان در مردادماه سال‌جاری با اعتبار افزون بر 600 میلیون ریال مورد بهسازی قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: از آنجایی که کتابخانه عمومی اندیشه تنها کتابخانه عمومی شهر شادگان و محل تحقیق دانشگاهیان پیام نور و آزاد اسلامی است به عنوان کتابخانه معین دانشگاهی شناخته می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان افزود: در این طرح کل مساحت کف کتابخانه به متراژ حدود 800 مترمربع به دلیل قدمت چندین ساله مورد مرمت و کف‌سازی منطبق با صنعت روز ساختمان قرار می‌گیرد همچنین به منظور استانداردسازی فضای کتابخانه از جمله جلوگیری از آلودگی‌های صوتی و گرد و غبار و گرما و سرمای شدید و نیز پیشگیری از اتلاف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها با نصب پنجره‌های دو جداره و کاهش ارتفاع داخلی ساختمان کتابخانه با تعبیه سقف کاذب برای رسیدن به هوای معتدل و مطبوع اقدام خواهد شد.

وی افزود: از دیگر مزیت‌های قابل بیان این بهسازی که در تکمیل فضای درونی کتابخانه و ارائه خدمات و جلب اعضا کمک شایانی خواهد کرد، نورپردازی مطلوب و متناسب کتابخانه است.

حمیداوی خاطرنشان کرد: این نورپردازی که در سقف کاذب جاسازی خواهد شد روشنایی کافی و ملایم برای مطالعه علاقه‌مندان و حاضرین در سالن ایجاد می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: بهترین زمان آغاز عملیات این بهسازی باید مقارن با زمان تعطیلی دانشگاه‌ها و فصل تابستان تشخیص داده شود تا در این فاصله زمانی تعمیر و بهسازی انجام شود و پیش از آغاز فصل تحصیلی امیدواریم بازگشایی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/72001/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول