اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‎شود

واگذاری 120 واحد مسکن مهر در مینودشت

‎فرماندار شهرستان مینودشت گفت: 120 واحد از مسکن مهر این شهرستان در هفته دولت به متقاضیان واگذار می‎شود.

واگذاری 120 واحد مسکن مهر در مینودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصیب عنابستانی شامگاه سه‎شنبه در جمع مدیران ادارات شهرستان مینودشت، اظهار داشت: مساحتی که سایت مسکن مهر مینودشت در آن اجرا شده 10 هکتار بوده که به دو بخش پنج هکتاری تقسیم و پنج هکتار آن به صورت دولتی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاران آنها در شهرستان مدیریت می‎شود.

وی تصریح کرد: پنج هکتار باقیمانده سایت مسکن مهر مینودشت به صورت شرکت تعاونی عملیات ساخت و ساز را انجام می‎دهند.

نوسانات بازار افتتاح مسکن مهر مینودشت را به تاخیر انداخت

فرماندار شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: در بخش دولتی یک تفاهمنامه سه‎جانبه بین اداره راه و شهرسازی به نمایندگی دولت، پیمانکاران و مردم ایجاد شده تا عملیات ساخت و ساز 360 واحد به صورت مساوی در سه قطعه 120 واحدی در اختیار سه پیمانکار انجام شود.

عنابستانی اذعان داشت: 120  واحد آن در مراحل پایانی قرار دارد و در شهریورماه همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان مینودشت اضافه کرد: 240 واحد دیگر بخش تعاونی به انضمام 403 واحد بخش دولتی نیز بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به تحریم‎ها و نوسانات بازار با تاخیری چند ماهه نهایتاً تا پایان سال‎جاری به اتمام می‎رسد و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

تلاش شهرداری برای تسطیح و ایجاد فضای سبز در محل مسکن مهر ستودنی است

عنابستانی ادامه داد: برای تسطیح محوطه مسکن مهر و ایجاد فضای سبز داخل و دور آن شهرداری همکاری خوبی داشته و انشاالله با تعامل سایر ادارات از جمله آب، برق، گاز و مخابرات تمام خدمات رفاهی در این منطقه ایجاد می‎شود تا مردم خوب این شهرستان بعد از اسکان در این منطقه مشکلی نداشته باشند.

گفتنی است عده‎ای از متقاضیان مسکن مهر شهرستان مینودشت در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند: بعد از عقد قرارداد مبلغ 7 میلیون و 900 هزار تومان به عنوان آورده متقاضی به علاوه 800 هزار تومان بابت حق انشعابات تحویل مسئولان بخش تعاونی داده‎اند تا مردادماه امسال خانه‎های خود را تحویل بگیرند و در حال حاضر باید 2 میلیون و 860 هزار تومان دیگر پرداخت کنند که این از مفاد قرارداد نیست.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول