اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

فارس رسانه‌ای آگاه، امانت‌دار و با صداقت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: خبرگزاری فارس با سرعت عمل خود و با صداقت در کار، اطلاع‌رسانی محبوبیت خاصی در بین مسئولان دارد.

فارس رسانه‌ای آگاه، امانت‌دار و با صداقت است

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف ایران به‌ویژه شهروندان آبادانی و خرمشهری اظهار داشت: 17 مردادماه روز خبرنگار را به اهل قلم، خبرنگاران، اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و مطبوعات تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: امیدواریم قلم‌ها و قدم‌های این قشر زحمتکش در راستای اهداف انقلاب و نظام برداشته شود و از خداوند منان خواستار استوار ماندن قلم‌ها و قدم‌های این عزیزان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح کرد: روز خبرنگار روز بسیار مهمی به شمار می‌رود، خبرنگار از دیدگاه اسلام یک فرد اطلاع‌رسان و با صداقت است که در دیدگاه امام راحل و مقام عظمای ولایت از جایگاه خاصی برخوردار است.

فرهانیان افزود: کار اطلاع‌رسانی، اطلاع به موقع، دقیق و با صداقت یک کار بسیار دینی و ارزشی است که به یاری خدا خبرنگاران ما در سراسر مملکت از این ویژگی برخوردار هستند و این موضوع را در مدتی که با این قشر زحمتکش در ارتباط هستم به وضوح صداقت و خوبی آنان را مشاهده کردم.

وی تصریح کرد: روز خبرنگار را به این عزیزان تبریک می‌گویم و به طور حتم اهمیت این جایگاه را می‌دانیم و به امید خدا قدردان زحمات این عزیزان خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با اشاره به قدردانی از قشر خبرنگار شهرهای آبادان و خرمشهر عنوان کرد: مراسمی به همین مناسبت ترتیب داده شده است که در محل سالن اجتماعات اداره بندر خرمشهر برگزار خواهد شد.

فرهانیان افزود: این مراسم که به همت سپاه خرمشهر برگزار خواهد شد، بیش از 60 خبرنگار به این مراسم دعوت شدند و مسئولان شهری و استانی نیز در این مراسم شرکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: این مراسم با تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، نماز جماعت و صرف افطار و تقدیر از عزیزان خبرنگاران به انجام خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در سخنانی از خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه آگاه و به روز یاد کرد و گفت: لازم می‌دانم به شکل ویژه از مجموعه خبرگزاری فارس تشکر به عمل آورم که به یاری خداوند این خبرگزاری، با سرعت عمل خود و با صداقت خود در کار اطلاع‌رسانی، همچنین با امانت‌داری که در این رسانه مشاهده کرده‌ایم محبوبیت خاصی در بین مسئولان دارد و برای تمام دست‌اندرکاران این رسانه آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج و سپاه به خوبی از محتویات این خبرگزاری استفاده می‌کنند که جای تقدیر از این خبرگزاری بسیار خوب و فعال وجود دارد و این رسانه با امانت‌داری که در پیش گرفته شایسته تقدیر ویژه است.

انتهای پیام/72013/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول