اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان:

خبرنگار صادق و امانت‏دار مورد اعتماد مخاطبان می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: خبرنگار صادق و امانت‏دار مورد اعتماد مخاطبان می‌شود و بر همین اساس معتقدم باید اصحاب رسانه به این امر توجه کنند.

خبرنگار صادق و امانت‏دار مورد اعتماد مخاطبان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدحسن میرعماد امروز در پیامی به مناسبت در پیش بودن روز خبرنگار اظهار داشت: در آستانه سال‏روز شهادت محمود صارمی و فرارسیدن 17 مرداد امسال که تقارن با ماه پرخیر و برکت رمضان داشته و نویدبخش عید سعید فطر است، فرصت مغتنمی است تا از اصحاب رسانه استان و کلیه صاحبان اندیشه و قلم قدردانی شود.

وی عنوان کرد: اینک ما با ماه مبارک رمضان وداع مى‏کنیم، همچون وداع با کسى که جدایى از او بر ما سخت و ناگوار است و روى گردانیدن او از ما، موجب حزن و اندوه است ... پس اینک مى‏گوییم که سلام بر تو اى بزرگ‏ترین ماه خدا و اى عید دوستان خدا!

میرعماد، عید فطر را پاک‌ترین و عیدترین عیدها عنوان کرد و گفت: عید فطر پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک ماه رمضان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در ادامه با بیان اینکه خبرنگار در واقع صدای رسای مردم در سطح جامعه و پل بین مردم و مسئولان است، اظهار کرد: تکمیل‌کننده حلقه مسئولان و مردم به نوعی اصحاب فرهیخته رسانه هستند.

میرعماد ادامه داد: فعالان عرصه خبر در رشد، نمو و بالندگی همچنین توسعه همه‌جانبه کشور به معنای واقعی کلمه موثر واقع می‌شوند؛ همچنین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

میرعماد اظهار داشت: نقش اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها در بیداری اذهان عمومی و ارتقای فرهنگ منابع طبیعی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و در این‌باره باید گفت که عملکرد رسانه‌ای پویا از بازخوردی مثبت در توسعه جوامع بشری برخوردار است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: صداقت، امانت‌داری و بازگو کردن مطالب به شیوه‌ای صحیح از ویژگی‌های یک خبرنگار متعهد است و خبرنگار صادق و امانت‌دار مورد اعتماد مخاطبان خواهد بود.

وی اظهار داشت: آنچه از خبرنگاران یک جامعه مورد انتظار بوده، این است که با ارائه اطلاعات درست و دقیق، معلومات مردم را بالا ببرند و تاکنون خبرنگاران استان در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تأکید کرد: صداقت، تخصص، تشخیص هوشمندانه شرایط و حساسیت‌ها، قدرت تحلیل همراه با بصیرت و دل‌سوز بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران امین مردم هستند، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به آحاد مختلف جامعه دارند و باید با رعایت امانت‌داری به ‌کار خود ادامه دهند.

میرعماد از همدلی، همراهی و همکاری تمامی خبرنگاران و مسئولان ذی‏ربط در انعکاس خبرهای منابع طبیعی استان و افکار عمومی در جامعه قدردانی کرد و برای همگی در راستای رسالت خطیر خبرنگاری، اطلاع‏رسانی و آگاهی‏بخشی آرزوی توفیق از خداوند متعال را خواستار شد.

انتهای پیام/2249/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول