اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 مرداد ماه جاری در شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری کنگره ملی اوقات فراغت و سبک زندگی

معاون فرهنگی و امور جوانان فارس گفت: 23 و 24 مرداد ماه جاری، کنگره ملی اوقات فراغت و سبک زندگی در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره ملی اوقات فراغت و سبک زندگی

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن سالاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این کنگره که با حضور بیش از 300 نفر از اساتید و کارشناسان از 31 استان کشور برگزار می‌شود، 150 مقاله به دبیرخانه آن ارسال و از سوی هیئت دبیران 50 مقاله معرفی شده و به 12 مقاله برتر جوائزی تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: شناخت مسائل جدید، شناسایی ابعاد مدیریتی، بررسی و مطالعه موضوع در گستره ملی، ایجاد رویکرد علمی و تخصصی و ظرفیت‌سازی در حوزه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و اجرا در ساماندهی اوقات فراغت جوانان، مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره است.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان فارس بیان داشت: محورهای مقاله‌های ارائه شده شامل، خرده فرهنگ‌ها، چالش‌های جهانی شدن، الگوهای رفتاری، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، سبک زندگی اسلامی، انقلابی، ایرانی، نقش و جایگاه دستگاه‌ها و سازمان‌های تاثیرگذار به ویژه خانواده‌ها، همسالان بر سبک زندگی و اوقات فراغت جوانان است.

سالاری اضافه کرد: در حاشیه برپایی کنگره ملی اوقات فراغت، نمایشگاه، توانمندی‌ها و تجهیزات ورزشی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شیراز از 20 تا 25 مرداد ماه جاری برپا و از برترین‌های دستگاه‌های دولتی و نهادهای خصوصی نیز تجلیل می‌شود.

وی از تشکیل اردوهای جهادی نیز خبر داد و افزود: در گذشته رویکرد این معاونت فرهنگی عمرانی بوده، اما اکنون به سوی اجرای اردوهای جهاد ازدواج گام برداشته و در این راستا رشد و تعالی خانواده‌ها و تحکیم ازدواج مورد مشاوره قرار می‌گیرد.

این مسئول ابراز داشت: نهادینه کردن فرهنگ در حوزه ورزش از دیگر اهداف حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان است و برای رسیدن به این رویکرد برنامه‌های متعددی از جمله طرح مربی‌محور، آیین مهربانی و شناسایی ورزشکاران اخلاق‌محور و حضور طلاب در ورزشگاه‌ها و میادین ورزشی پرجمعیت در دست اجرا است.

انتهای پیام/2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول