اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد آموزش حوزه هنری اردبیل خبر داد

برپایی کارگاه عکاسی با محوریت خانواده و سبک زندگی

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل گفت: کارگاه آموزش عکاسی با محوریت خانواده و سبک زندگی در اردبیل برپا می‌شود.

برپایی کارگاه عکاسی با محوریت خانواده و سبک زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحمان مجرد صبح امروز در دیدار از کارگاه عکاسی برپا شده در حوزه هنری در اردبیل اظهار داشت: حوزه هنری استان اردبیل برای نخستین بار کارگاه عکاسی را با برنامه‌ریزی درست و حضور پرشور عکاسان استانی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از سه ماه رایزنی با عکاسان مطرح استان و اعضای شورای کارشناسی واحد آموزش در خصوص چگونگی و نحوه برگزاری کارگاه عکاسی موفق به برگزاری این دوره شدیم.

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل به ثبت نام علاقمندان اشاره کرد و ادامه داد: از اول تیر ماه سال جاری این کارگاه به صورت رسمی و با حضور عکاسان جوان و فعال استان در حال  برگزاری است.

مجرد یادآور شد: در این دوره سعی می‌شود از اساتید مجرب و موفق استان برای آموزش استفاده شود.

این مسئول تاکید کرد: داور علایی از جمله اساتید عکاس فعال و متعهد حوزه هنری است که به عنوان مسئول این کارگاه سعی در آشنا کردن عکاسان جوان و مبتدی با اصول فنی عکاسی، زیبایی‌شناسی و انتقال معنا و مفهوم دارد تا با استفاده از پتانسیل مساعد عکاسی استان گام در راه خلق آثار ناب و زیبا بردارد.

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل گفت: نقد و بررسی آثار عکاسان جوان و فعال حوزه هنری استان ابراهیم روحی، مهدی بهرامی، میثم مکارمی، مهران اصغری، مصطفی عظیمی، سیاوش افراز، سمیه غریبی و شرح مختصر تاریخچه عکاسی فتومونتاژ، تکنیک‌های ویژه عکسبرداری، آشنایی با عکاسان پایه و آثارشان، اصول اصلی عکاسی دیجیتال از فعالیت‌های انجام شده در جلسات گذشته این کارگاه است.

مجرد افزود: این کارگاه، فرصتی است تا عملکرد و دستاوردهای عکاسان استان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی موضوعات و محوریت این کارگاه را یادآور شد و بیان داشت: خانواده و سبک زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، پیشرفت‌های تکنولوژی، صنعتی، معنوی و دفاع مقدس از موضوعات مطرح شده در این کارگاه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارگاه عکاسی چهارشنبه‌ها از ساعت 30/16 تا 19 در محل تالار سخن حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به واحد آموزش حوزه هنری واقع در اردبیل، میدان سرچشمه اردبیل، کوی رحمانیه، پلاک1 حوزه هنری مراجعه کنند.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول