اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی اردبیلی:

کمک به دولت جدید بر تمام افراد واجب است

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: کمک به دولت جدید بر تمام افراد واجب است.

کمک به دولت جدید بر تمام افراد واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اعضای هیئت موسس جبهه اعتدال و عقلانیت خراسان‌رضوی ظهر امروز با حضور در بیت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در مشهد با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند. 

موسوی اردبیلی مرجع تقلید شیعیان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور حماسی مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات موفق اخیر ریاست جمهوری همگان اعم از دوست و دشمن را متحیر و شرایط بسیار خوبی را برای کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی با اشاره به معرفی اعضای هیئت دولت به مجلس در روز تحلیف اذعان کرد: من شخصا بعضی از این کاندیداها را به خوبی می‌شناسم و به توانایی آنها اعتماد دارم و در بعضی از موارد از معتمدان سئوال کردم و برایم مشخص شد که این دولت انشاالله توان حل مشکلات کشور را دارد. 

موسوی‌اردبیلی حل و فصل مشکلات کشور را زمان‌بر دانست و افزود: بر همه افراد واجب است که با حوصله و شکیبایی دولت جدید را در راستای رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

رئیس سابق دیوان عالی کشور با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) رمز موفقیت را وحدت کلمه می‌دانستند و با وحدت کلمه انقلاب پیروز و جمهوری اسلامی محقق شد، تاکید کرد: با وحدت کلمه و امید واری به آینده می‌توان از شرایط امروز کشور هم عبور کرد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه مفید قم ضمن ابراز خرسندی از وجود چهره‌های متفاوت دانشگاهی و سیاسی با گرایشات مختلف در جبهه اعتدال و عقلانیت ادامه داد: جبهه اعتدال و عقلانیت باید با تعریف یک سازوکار مدون با ایجاد یک فضای نقد آگاهانه و منصفانه در راستای بهبود فعالیت‌های دولت تدبیر و امید قدم‌های بزرگی را بردارد.

موسوی‌اردبیلی به شرایط سیاسی کشور اشاره و گفت: امیدوارم فضای سیاسی، اجتماعی کشور با روی کار آمدن دولت یازدهم تلطیف شود و تلخی‌ها و خسارت‌هایی که احیانا پیش آمده، جبران شود.

انتهای پیام/70001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول