اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

دولت جدید به فکر استقلال نفت و گاز گچساران و بهمئی از خوزستان باشد

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: تشکیل شرکت بهره‌برداری مستقل نفت و گاز گچساران و بهمئی ضروری است که دولت جدید باید در اولویت کاری خود قرار دهد.

دولت جدید به فکر استقلال نفت و گاز گچساران و بهمئی از خوزستان باشد

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نشستی که دیروز به اتفاق 100 نفر از نمایندگان مجلس با وزرای پیشنهادی دولت روحانی داشتند، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات استان را به سمع و نظر آن‌ها رساندیم.

وی به حضور خود و نماینده بویراحمد و دنا در این نشست اشاره کرد و گفت: در این نشست وزرای اقتصادی بیشتر حضور داشتند که بنده به عنوان نماینده مردم چهار شهرستان استان خودمان مطالبی را در جهت رفع مشکلات بیان کردم.

این نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به آخوندی وزیر پیشنهادی راه و مسکن گفتم که در این وزارتخانه از زمان نیکزاد تاکنون که شما را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کرده‌اند هر دو از جنس مسکن بوده‌اید و بنابراین بیم آن می‌رود که نسبت به موضوع توسعه راه‌ها به خصوص در استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد توجه زیادی نداشته باشید.

حجت‌الاسلام بزرگواری به راه‌های نیمه‌تمام در این استان که قرار بود در دولت احمدی‌نژاد تکمیل شود اشاره کرد و گفت: دولت گذشته همه توان خود را به کار برد و اقدامات بزرگی انجام داد و اکنون زمینه برای دولت جدید در راستای تکمیل آن‌ها هموار است.

وی تصریح کرد: این محورها در آخرین مراحل تکمیل خود قرار دارند که می‌بایست با جدیت در دولت جدید مورد توجه قرار گیرند و ما از هرکسی که وزیر راه شود انتظار داریم بی‌وقفه نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس یکی دیگر از ضرورت‌ها در این دولت را توجه به منطقه نفت‌خیز بهمئی دانست و تصریح کرد: نفت بهمئی به هر دلیل مسکوت مانده و این دریای عظیم نفت تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی به دیدار خود با زنگنه وزیر پیشنهادی نفت اشاره کرد و گفت: به ایشان هم گفتم که چرا نباید نفت و گاز گچساران و بهمئی به صورت واحد به عنوان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و بهمئی به محوریت گچساران اداره شود.

بزرگواری از ادامه پی‌گیری خود تا حصول نتیجه در این زمینه خبر داد و گفت: با همه توان و با همکاری سایر همکارانم در مجلس و در مجمع نمایندگان استان این موضوع را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول