اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مازندران خبر داد

اعلام آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطره در مازندران

مدیر کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: پایگاه‌های کمیته امداد مازندران برای جمع‌آوری زکات فطره در مساجدی که نماز عید فطر برگزار می‌شود، استقرار می‌یابد.

اعلام آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطره در مازندران

ابراهیم باغبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر اظهار داشت: پایگاه‌های کمیته امداد استان علاوه بر استقرار در مساجد در میدان‌های اصلی شهرها مازندران نیز مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای جمع‌آوری کفاره و سهم سادات نیز صندوق‌های جداگانه‌ای را تعبیه کرده است، خاطرنشان کرد: به افرادی که زکات فطره خود را در اختیار این نهاد می‌گذارند این اطمینان داده می‌شود که این هزینه درست در جای خودش و مطابق با شرع هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه زکات فطره جمع‌آوری شده در مساجد با هماهنگی روحانی مسجد به نیازمندان همان محله اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: مردم برای پرداخت زکات فطره دقت داشته باشند چون در این بخش دیده می‌شود که برخی از مراکز بدون مجوز اقدام به جمع‌آوری زکات می‌کنند.

باغبانی با اعلام اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت زکات فطره است، گفت: دفاتر کمیته امداد مازندارن یک روز بعد از عید سعید فطر نیز آمادگی دریافت زکات فطره را دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه دیده شده است که افراد زکات فطره خود را در داخل صندوق‌های صدقات می‌اندازند، افزود: افرادی که اقدام به این کار می‌کنند باید در قالب یادداشتی رقم‌های زکات فطره و یا سهم سادات و عام را مشخص کنند.

 انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول