اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح‌ مفتاح‌الجنه انجام شد

دیدار مسئولان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با محرومان بخش مارگون

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد حمایتی در قالب طرح مفتاح‌الجنه با حضور دیگر مسئولان استانی از نیازمندان و محرومان در ماه مبارک رمضان بازدید و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا می‌شوند.

دیدار مسئولان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با محرومان بخش مارگون

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز عبدالمجید فرهادی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد امام جمعه بخش مارگون، معاون کمیته امداد شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بخش مارگون شهرستان بویراحمد بازدید کردند.

عبدالمجید فرهادی در این بازدید طرح مفتاح‌الجنه را از طرح‌های خوب و مناسب کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد و گفت: مسئولان استانی و متمکنین مالی در ماه مبارک رمضان در قالب این طرح از مددجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد سرکشی و در قالب کالا در این ماه از آن‌ها دلجویی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با حضور مسئولان و مردم خیر و نیکوکار از 156 خانواده مددجو بازدید و مشکلات آن‌ها از نزدیک بررسی و مساعدت‌های لازم صورت گرفته است.

این مسئول حمایتی در استان با ابراز خرسندی از همکاری و همراهی مسئولان و خیرین در اجرای طرح مفتاح‌الجنه عنوان کرد: مسئولان، خیرین و نیکوکاران می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی در حمایت از نیازمندان سهیم باشند.

حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارائه شده کمیته امداد امام خمینی به مددجویان و نیازمندان اظهار داشت: امدادگران این نهاد باید افتخار کنند که خداوند توفیق خدمت در این نهاد را به آن‌ها داده که هم خدمت به خلق خدا و هم خدمت به خداست. 

امام جمعه بخش مارگون دلجویی و تفقد از ایتام را دارای ریشه قرآنی عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی با تاسی از ائمه اطهار (ع) و در راستای خدمات‌دهی مضاعف به نیازمندان در سطح استان طرح مفتا‌ح‌الجنه را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی امدادگری را مقدس‌ترین واژه کتاب هستی عنوان کرد و خطاب به امدادگران کمیته امداد امام خمینی گفت: کار امدادگران احیای ارزش‌های معنوی و دینی برای نجات جامعه از فقر و فلاکت بوده که بسیار ارزشمند و خداپسندانه است.

مصباح‌نژاد مبارزه با فقر را خدمت به دین خدا عنوان کرد و گفت: کار امدادگری کمیته امداد امام خمینی احیاگری ارزش‌های دینی و سنت‌های حسنه احسان و انفاق است.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول