اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد:

مدیریت جامعه اسلامی نیازمند فهم آیات قرآن است

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیریت جامعه اسلامی نیازمند فهم آیات قرآن است و مدیرانی که بر مسند قدرت تکیه زدند باید تمام اعتقادات مستند به قرآن کریم را عملی کنند.

مدیریت جامعه اسلامی نیازمند فهم آیات قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام حمید محمدی دوشنبه‌شب در جلسه شورای اداری استان گلستان، از راه‎اندازی مراکز حفظ نهج‎البلاغه و صحیفه سجادیه در کشور خبر داد و اظهار داشت: ارتباط مستمر با قرآن کریم مهم است، چراکه ذهن آدمی را غنی می‎سازد.

وی با تأکید بر اینکه انسان باید از معرفت قرآنی سیراب شود، تصریح کرد: هیچ مسئولی نباید حتی لحظه‎ای از خدمت به مردم و خودسازی نفس غفلت کند که این توجه، یک نکته بسیار کلیدی است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: مسئولیت‎ها نباید به اندازه پشیزی در انسان اثرگذاری کند و اگر جز این باشد فرد مشرک خواهد بود.

محمدی در خصوص ورود کسانی که در صحنه انتخابات ورود کردند، گفت: افرادی که براساس تکلیف وارد این عرصه شدند پیروز میدان هستند و اگر در تمام میادین این نگاه و رویکرد حاکم شود، همیشه پیروز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه انسان‎ها بین مبدأ و انتها به صورت «یده» رها نشده‎اند، خاطرنشان کرد: هرکس براساس ایمان وارد حوزه عمل به صالحات می‎شود.

تمام سوره‎های قرآن راهگشا و بینش‎آفرین است

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تمام سوره‎های قرآن راهگشا و بینش‎آفرین است، اظهار داشت: ماه رمضان یک فضای استثنایی و بی‎نظیر است که دارای 14 ویژگی است که 14 عمل در آن لازم شده، بنابراین این ظرف آنقدر عظیم و گسترده است که خداوند هرگاه خواسته با انسان حرف بزند این ماه را انتخاب کرده است.

محمدی در پایان با بیان اینکه تمام کتب آسمانی در ماه رمضان نازل شده است، یادآور شد: شقی و بدبخت کسی است که ماه رمضان بگذرد و هنوز گنهکار باقی بماند لذا باید از تمام فرصت‎ها به شایستگی استفاده کنیم و خود را در چشمه زلال الهی شست‎وشو دهیم.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول