اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 60 نفر از نیروهای کادر مسلح

مسابقات قرآنی نیروهای مسلح ‌رفسنجان پایان یافت

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان در محل حسینیه ثارالله برگزار شد.

مسابقات قرآنی نیروهای مسلح ‌رفسنجان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان امشب در محل حسینیه ثارالله برگزار شد.

در این مسابقات که 60 نفر از نیروهای کادر و سرباز حضور داشتند در بخش ترتیل نیروهای کادر‌ احمد مرادی‌زاده از سپاه ناحیه‌، محمد امینیان از گروه 65 صاعقه‌، علی بازماندگان و رضا جهانی از نیروی انتظامی مقام اول تا چهارم ‌و در بخش ترتیل سربازان وظیفه سید‌محمود رحیمی‌، محمدحسین زینلی و مرتضی نوروزی از سپاه ناحیه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش اذان نیروهای کادر ابوالفضل شنبه‌ای، سیداحسان حسینی و محمود حاج محمدرضایی از گروه 65 صاعقه اول تا سوم و در بخش ترتیل سربازان مجید زینلی از سپاه ناحیه و ابوالفضل میرزایی از گروه 65 صاعقه اول و دوم شدند.

در بخش ترتیل نیروهای کادر علی سیاح و شعبان محمودی از سپاه ناحیه اول و دوم و در بخش تفسیر سربازان سیدمحسن دهقان از نیروی انتظامی و محمدرضا حسینی از گروه 65 صاعقه رفسنجان اول و دوم شدند.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول