اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز همدان خبر داد

برگزاری نماز عید فطر در 100 نقطه همدان

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلی و در بیش از 100 نقطه در شهرستان همدان اقامه می‌شود.

برگزاری نماز عید فطر در 100 نقطه همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلی همدان برگزار می‌شود، افزود: نماز عید سعید فطر در بیش از 100 نقطه در شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به موقعیت مطلوب مصلی پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 40 هزار نفر از  روزه‌داران همدانی در روز عید سعید فطر برای اقامه نماز در مصلی حضور یابند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان ادامه داد: نماز عید سعید فطر در محل مصلی رأس ساعت 7:30 صبح و به امامت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری نماز عید فطر در تپه مصلی یادآور شد: ستاد برگزاری نماز عید با چاپ دعای قنوت، ایجاد جایگاه امام جماعت، مفروش کردن مصلی، تزئین و ایجاد فضای بانشاط، استقرار بالگرد و پخش مستقیم نماز از طریق صدا و سیما آماده برگزاری نمازی باشکوه‌تر از سال‌های قبل شده است.

 حسنی‌حلم در خصوص چگونگی استقرار وسایل حمل و نقل عمومی برای جابه جایی نمازگزاران نیز اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی از ساعت 5 صبح روز عید نسبت به جابجایی نمازگزاران از نقاط مختلف شهر به مصلی اقدام می‌کند.

وی در پایان نماز عید سعید فطر را نمایش رفاه دینی و یک رخداد فرهنگی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: عید سعید فطر روز جشن و شادی بندگانی است که پس از یک ماه بندگی و عبادت چشم انتظار پاداش امساک خود هستند.

 انتهای پیام/89003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول