اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

خبرنگاران پلی برای تعامل بین مسئولان و مردم هستند/فارس رسانه تراز اول کشور

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت:خبرنگاران با اطلاع‌رسانی مناسب از فعالیت‌های انجام شده در جامعه و شفاف‌سازی، پلی برای تعامل میان مسئولان و مردم هستند.

خبرنگاران پلی برای تعامل بین مسئولان و مردم هستند/فارس رسانه تراز اول کشور

سید رضا دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران رسالت سنگین انتشار فعالیت‌های انجام شده در سطح جامعه را بر عهده دارند.

وی به جایگاه والای خبرنگاران اشاره و بیان داشت: خبرنگاران در حال حاضر اطلاع‌رسانی دو سویه را انجام می‌دهند و از آنان می‌توان به عنوان پلی برای اطلاع‌رسانی بین حاکمیت و مردم یاد کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم اضافه کرد: عملکرد رسانه‌ها در حال حاضر به گونه‌ای است که به عنوان تجمیع کننده مطالبات و نیازهای مردم و انتقال آن به بخش حاکمیتی محسوب می‌شوند و در مقابل اقدامات انجام شده را از سوی حاکمیت به مردم منتقل می‌کنند که این موضوع بسیار قابل اهمیت است.

این مقام مسئول به نقش مهم خبرنگاران استان اشاره و ابراز داشت: خبرنگاران با طرح موضوعات گوناگون از دو جنبه نظارتی و شفاف‌سازی به صورت شایسته فعالیت کنند.

وی به جنبه نظارتی خبرنگاران در سطح جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان چشمان امین مردم بر فعالیت‌های مسئولان به صورت جدی نظارت می‌کنند.

دهناد اضافه کرد: خبرنگاران با شفاف‌سازی اقدامات انجام شده در سطح جامعه، مردم را از این فعالیت‌ها آگاه می‌کنند.

وی تصریح کرد: شفاف‌سازی در فضای اطلاع‌رسانی تأثیر بسیار مثبتی در جامعه دارد و خدمت‌گزاران به صورت شایسته مورد تشویق قرار می‌گیرند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم بیان داشت: در صورتی که جریان ناسالمی در جامعه باشد انعکاس اخبار آن در جامعه جنبه بازدارندگی دارد و می‌تواند برای پیشگیری از انحرافات و یا موارد سوء داشته باشد.

وی افزود: در بسیاری از کشورها رسانه‌ها و خبرنگاران قوه چهارم محسوب می‌شوند و در کنار قوای سه‌گانه کشور فعالیت می‌کنند.

دهناد نقد منصفانه از سوی خبرنگاران رسانه‌ها را بسیار موثر ذکر و تصریح کرد: عمر فعالیت خبرنگاران در استان قم، بیش از یک دهه تجاوز نمی‌کند ولی با این وجود خبرنگاران استان قم روز به روز مجرب‌تر شده و به ورزیدگی حرفه‌ای نزدیک‌تر می‌شوند که این نکته جای افتخار دارد.

وی اضافه کرد:‌ خبرنگاران استان قم کمک کار مردم و مسئولان هستند و با بیان مطالبات تعاملی دوسویه بین مسئولان و مردم برقرار می‌کنند.

دهناد در بخش پایانی سخنان خویش به فعالیت‌های خبرگزاری فارس اشاره و ابراز کرد:‌ این خبرگزاری اکنون به عنوان یک رسانه قابل اعتماد میان مردم تبدیل شده و در انعکاس موضوعات گوناگون، موضع شناسی و اولویت‌بندی اخبار فعالیت شایانی دارد.

وی افزود: خبرگزاری فارس متناسب با فضای روز کشور اطلاع‌رسانی می‌کند و در بیان اخبار به نوعی عمل کرده که مردم به این خبرگزاری اطمینان کامل دارند به همین دلیل می‌شود از این خبرگزاری به عنوان مرکز اطلاع‌رسانی تراز اول کشور یاد کرد.

انتهای پیام/78005/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول