اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه‌ مطبوعات استان همدان:

خبرنگاران، بازوان توانمند پیشرفت جامعه‌ هستند

رئیس خانه مطبوعات استان همدان خبرنگاری را از مشاغل سخت جوامع بشری دانست و گفت: با این وجود، خبرنگاران بازوان توانمند توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند.

خبرنگاران، بازوان توانمند پیشرفت جامعه‌ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عارف در مراسم دیدار صمیمانه اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: امروز جمعی از اصحاب رسانه استان در راستای تجدید پیمان با بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان آمدند.

وی افزود: اصحاب رسانه طی یک سال گذشته برای انتقال اخبار در سطح استان تلاش زیادی کردند و این بار سنگین را با نهایت دقت و صبوری به دوش کشیدند.

وی با بیان اینکه حدود 200 شهید خبرنگار در کشور شناسایی شده‌اند، افزود: استان همدان نیز به داشتن دو شهید در عرصه خبر مفتخر است.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان ابراز داشت: اصحاب رسانه همچون سال‌های گذشته پیمان می‌بندند که به لحاظ وظیفه در خدمت انقلاب و مردم باشند تا با تلاش جمعی خود در پیشرفت بیش از پیش استان سهمی بسزا ایفا کنند.اصحاب رسانه بازوان توانمند توسعه و پیشرفت کشور هستند و همواره پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این دیدار خبرنگاران را افرادی متدین و دلسوز دانست و افزود: این قشر همواره به دنبال وحدت و همدلی در جامعه هستند.

خسرو بیات ابراز داشت: شغل خبرنگاری به دلیل استرس بالایی که دارد، بعد از کار در معدن، به عنوان دومین شغل سخت دنیا لقب گرفته و همیشه سلامتی خبرنگاران در معرض خطر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به شرایط جنگ نرم، خبرنگاران رسالت خود را به خوبی می‌دانند و با توطئه‌های دشمن به سهم خود مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/89024/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول