اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل:

توزیع کارت الکترونیکی شهری در اردبیل آغاز شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل و حومه گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و مناسب به هموطنان و در راستای الکترونیکی کردن بلیط‌ های اتوبوس‌های شهری، کارت شهروند تهیه و به مردم عرضه می‌شود.

توزیع کارت الکترونیکی شهری در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی عصر امروز در جلسه هماهنگی توزیع کارت‌های الکترونیکی شهری اظهار داشت: ما تمام سعی خودمان را به کار گرفتیم تا از طریق باجه‌های سابق بلیط فروشی و همچنین باجه‌های مطبوعاتی کارت پنج، 10 و 15 هزار تومانی الکترونیکی ناوگان درون شهری را عرضه کنیم تا هموطنان از طریق آن راحت بتوانند ورودی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت پیمانکار بعد از تجهیز تمام خودروهای شهری به ویژه اتوبوس به کارت‌خوان‌های الکترونیکی زمینه استفاده از آن را برای هموطنان فراهم کرده است، تصریح کرد: ما همزمان با هفته دولت این سامانه را در پروژه‌ها و برنامه‌های افتتاحی شهرداری به بهره‌برداری می‌رسانیم و در کنار آن از سه دستگاه اتوبوس ویژه معلولان و جانبازان نیز رونمایی می‌شود.

ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: ‌با توجه به اینکه شورای شهر اردبیل نرخ بلیط‌ها را 150 تومان اعلام کرده است هموطنان در ورودی به اتوبوس‌ها می‌توانند این رقم را پرداخت کنند و صاحبان خودرو نیز هر روز در پایان وقت کاری می‌توانند مبلغ مورد نظر را از طریق حساب خود دریافت کنند.

این مسئول اضافه کرد: با اجرای این طرح که هم در اتوبوس‌های شهری دولتی و هم بخش خصوصی نصب و تجهیز شده است، هموطنان می‌توانند مبلغ مورد نظر را از طریق این کارت پرداخت کرده و دیگر نیازی به برخی دعواها و درگیری‌های بین راننده و مسافر در پرداخت رقم خرد نمی‌باشد.

وی بیان کرد: پس از توزیع کارت الکترونیکی دریافت هرگونه پول نقد از چرخه فعالیت اتوبوس‌های شهری حذف شده و هموطنان تنها با کشیدن کارت می‌توانند بها مورد نظر را پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل یادآور شد: در هر اتوبوس شهری سه دستگاه کارت‌خوان برای راننده، مسافر مرد و مسافر زن تعبیه و نصب شده است که امیدواریم با اجرای این طرح زمینه تخلف و برخی نگرانی‌ها از سوی رانندگان و شهروندان به صورت کامل برطرف شود.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول