اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

نصب 40 دستگاه دوربین در 26 تقاطع قزوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از نصب 40 دستگاه دوربین در 26 تقاطع و میدان حساس قزوین خبر داد.

نصب 40 دستگاه دوربین در 26 تقاطع قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما به همراه مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین و معاونان وی از مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین بازدید کردند و در جریان نحوه و اهمیت فعالیت مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفتند.

سید مهدی یدی‌همدانی در جریان این بازدید بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین با هدف مدیریت نظارت تصویری بر کنترل و پایش ترافیک شهر قزوین با نصب 40 دستگاه دوربین در 26 تقاطع و میدان حساس شهر با امکان توسعه و گسترش از طریق افزایش دوربین‌ها در برنامه‌ریزی بلند مدت در سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: باز کردن گره‌های ترافیکی و ثبت مکانیزه تخلفات از اقدامات مهمی است که در این مرکز صورت می‌گیرد و همچنین با نصب دوربین در خطوط ویژه اتوبوس از این مرکز سرعت و تخلفات اتوبوس‌ها کنترل می‌شود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما نیز در این بازدید ابراز داشت: بهره‌برداری از این مرکز از اقدامات ارزشمند شهرداری قزوین است که اثرات بسیار خوبی برای شهر قزوین دارد.

طهماسبی با بیان اینکه در ورود به شهر قزوین می‌توان احساس کرد که این شهر در مسیر توسعه قرار دارد، تصریح کرد: احداث مرکز کنترل ترافیک و استودیو رادیو شهر نشان می‌دهد که شهرداری قزوین توانسته در خصوص ارتقای فرهنگ رفتار ترافیکی قدم‌های خوبی بردارد و همچنین نگاه فراگیری به موضوعات اجتماعی و فرهنگی دارد.

انتهای پیام/2667/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول