اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود

مراسم ضیافت افطاری با حضور اصحاب رسانه استان مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم ضیافت افطاری با حضور 350 نفر از اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار در اراک خبر داد.

مراسم ضیافت افطاری با حضور اصحاب رسانه استان مرکزی

مصطفی مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: 17 مرداد به عنوان روز خبرنگاران نامگذاری شده که این روز فرصت خوبی برای تجلیل از مقام خبرنگارانی است که با وجود تمام سختی‌‌ها و مشکلات عاشقانه به فعالیت در عرصه خبر و خبررسانی مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران محور اصلی توسعه در جامعه بوده و نقش کلیدی در به روز رسانی اطلاعات دارند، تصریح کرد: به مناسبت روز خبرنگار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تمام محدودیت‌های پیش‌رو اقدام به برگزاری مراسم ضیافت افطاری برای این عزیزان کرده که برنامه‌های جنبی خوبی برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه 350 نفر از فعالان عرصه خبر به مناسبت روز خبرنگار مورد تجلیل قرار می‌گیرند، بیان داشت: مطبوعات محلی با توجه به اینکه از سوی هیچ ارگانی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، فعالان خبرگزاری‌ها که به خوبی نقش خود را در تولید خبر ایفا می‌کنند، نماینده نشریات سراسری و خبرنگاران صدا و سیما به ترتیب در اولویت ارشاد قرار گرفته‌اند.

مشایخی ادامه داد: تقدیر فعالان عرصه توزیع مطبوعات که گاها با دوچرخه اقدام به توزیع روزنامه در سطح شهر می‌کنند، پیشکسوتان عرصه خبر، خانواده شهدای رسانه، تجلیل از خبرنگاران فعال عرصه ایثار و شهادت، حجاب و عفاف و نماز و نیایش، اهداء گواهی‌نامه پایان دوره تکمیلی به خبرنگاران  و... از بخش‌های جنبی این برنامه است.

وی بیان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان به منظور آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی هستند که در رفع مشکلات و نیازمندی‌های جامعه نقش آفرینی می‌کنند که تقدیر از این عزیزان در عرصه کار سخت و خطیر کمترین کاری است که می‌شود انجام داد.

خبرنگاران بی‌شک نقش مهمی در مکارم اخلاق و هدایت انسان‌ها به سوی کمال الهی دارند که باید در کار خود صداقت و امانت و تقوا را رعایت کنند همچنین خبرنگاران یکی از بنیادی‌ترین و مهم‌ترین عوامل در پیشرفت کشور محسوب شده و نقش غیر قابل انکاری در این زمینه دارند و پاسداشت از خبرنگاران و اصحاب رسانه خستگی مانده در جسم و روح آنان را خواهد کاست.

انتهای پیام/87001/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول