اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه آثار فاخر خوشنویسی در قزوین

شهردار قزوین از برپایی نمایشگاه آثار فاخر خوشنویسی در نگارخانه مهر و هفته فرهنگ رضوی در امامزاده حسین (ع) قزوین از 9 تا 15 شهریور‌ ماه خبر داد.

برپایی نمایشگاه آثار فاخر خوشنویسی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی همایش پیاده‌روی خانواده را از دیگر برنامه‌های جشنواره روز قزوین دانست و اظهار کرد: این همایش در هشتم شهریور ماه از سوی شهرداری قزوین، اداره کل تربیت‌بدنی و هیئت ورزش‌های همگانی در سینما تابستانی بوستان ملی باراجین برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی در 9 شهریور ماه در شبستان امام علی (ع) مسجدالنبی و سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه خبر داد و گفت: برگزاری این مجمع از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره است که از سوی شهرداری، استانداری، شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه‌های استان برگزار می‌شود.

شهردار قزوین اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه آثار فاخر خوشنویسی در نگارخانه مهر و هفته فرهنگ رضوی در امامزاده حسین (ع) از 9 تا 15 شهریور ماه، همایش بزرگداشت جایگاه علمی و عرفانی حضرت آیت‌الله آقا سیدموسی زرآبادی در 12 شهریور‌ ماه در شبستان امیرالمؤمنین (ع) و جشنواره ادبیات نقاشی رضوی در 16 شهریور ماه در امامزاده حسین (ع) از برنامه‌های است که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول