اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان:

امسال 100 دانشجو در حوزه‌های علمیه زنجان پذیرش می‌شوند

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: امسال 100 دانشجو در حوزه‌های علمیه استان زنجان پذیرش می‌شوند.

امسال 100 دانشجو در حوزه‌های علمیه زنجان پذیرش می‌شوند

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حوزه‌های علمی یکی از مراکز علمی در راستای ترویج معارف دینی هستند.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب حوزه‌های علمیه در استان زنجان افزود: خوشبختانه با فعالیت‌های انجام شده، حوزه‌های علمیه به یکی از قطب‌های علمی تبدیل شده است که یکی از علل این امر بهره‌گیری از ظرفیت اساتید مجرب است.

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه با آموزش‌های صورت گرفته سطح علمی طلاب مشغول به تحصیل در این مراکز مطلوب است، تصریح کرد: تلاش‌ می‌شود با تربیت نیروهای متعهد و معتقد در حوزه‌های علمیه این مراکز به عنوان یکی از قطب‌های علمی استان تبدیل شود.

وی در ادامه به سطوح تحصیلی طلاب دانشجوی زنجانی نیز اشاره کرد و گفت: اغلب این دانشجویان در سطوح یک، دو و سه مشغول به تحصیل هستند.

 ناصر در ادامه با اشاره به پذیرش 100 طلبه در حوزه‌های علمیه استان زنجان افزود: طلاب جدیدالورود در سطوح مختلف از جمله دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 800 دانشجوی طلبگی در حوزه‌های علمیه استان زنجان وجود دارد، عنوان کرد: این تعداد طلبه در شهرهای مختلف استان مشغول به تحصیل هستند.

معاون حوزه‌های علمیه استان زنجان خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه استان زنجان در شهرهای زنجان، ابهر، خرم‌دره، هیدج و قیدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه سالانه فعالیت‌های مختلفی در حوزه‌های علمیه استان زنجان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مناسبتی در شهادت‌ها و مناسبت‌های مذهبی از جمله برنامه‌هایی است که ویژه طلاب اجرایی می‌شود.

 ناصر همچنین به برنامه‌های حوزه علمیه در ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در شب‌های قدر، اعزام مبلغان به مناطق مختلف به منظور تبلیغ و ترویج امور دینی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در ماه رمضان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول