اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان خبر داد

اعزام 87 طلبه زنجانی به مناطق مختلف برای تبلیغ امور دینی

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان از اعزام 87 طلبه زنجانی به مناطق مختلف استان به منظور تبلیغ امور دینی خبر داد.

اعزام 87 طلبه زنجانی به مناطق مختلف برای تبلیغ امور دینی

حجت‌الاسلام محسن نصیری امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان برخی از فضیلت‌های ماه رمضان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای بهره‌مندی و طلب آمرزش از خداوند است، اضافه کرد: رمضان ماه خدا است و خداوند این ماه را فرجه‌ای برای بازگشت دوباره انسان‌ها قرار داده است.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی حوزه‌های علمیه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: طی این ماه مبارک دوره آموزشی اخلاق ویژه طلاب جدیدالورود و همچنین طلاب مشغول به تحصیل در این مرکز برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تبلیغ و ترویج معارف دینی توسط حوزه‌های علمیه استان نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام همچون سنوات گذشته و در قالب اعزام طلاب دینی به مناطق مختلف استان صورت می‌گیرد.

نصیری با بیان اینکه اعزام طلاب به مناطق مختلف استان در ماه رمضان در قالب طرح «هجرت کوتاه مدت» انجام می‌شود، اضافه کرد: طلاب در قالب این طرح با حضور در مناطق مختلف استان و تبلیغ امور دینی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه در قالب طرح «هجرت کوتاه مدت» اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم می‌کنند و از این طریق نحوه قرائت قرآن و روخوانی آن به شکل صحیح به ساکنان آموزش داده می‌شود.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران زنجان همچنین به آموزش احکام توسط طلاب اعزامی به مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: در این راستا احکام نماز، نحوه روزه‌داری صحیح، مبطلات روزه و ... به ساکنین آموزش داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال 37 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه به مناطق مختلف شهرستان زنجان اعزام شدند، افزود: همچنین 10 نفر از طلاب نیز در این ایام به مناطق مختلف شهرستان طارم اعزام شده‌اند.

نصیری همچنین به اعزام 10 طلبه به شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: همچنین 20 نفر از طلاب نیز در این ایام به شهرستان ابهر اعزام شدند.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول