اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلوچی در گفت‌وگو با فارس:

270 طلبه در حوزه علیمه نرجس خاتون شاهین‌شهر تحصیل می‌کنند

مدیر تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حوزه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر با بیان اینکه حوزه علمیه نرجس خاتون از سال 76 با حدود 30 نفر طلبه خواهر آغاز به کار کرده است، گفت: هم اکنون بیش از 270 طلبه خواهر در دو سطح دوم و سوم در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند.

270 طلبه در حوزه علیمه نرجس خاتون شاهین‌شهر تحصیل می‌کنند

فاطمه بلوچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه حوزه علمیه نرجس خاتون از سال 1376 با حدود 30 نفر طلبه خواهر آغاز به کار کرده است، بیان کرد: هم اکنون بیش از 270 طلبه خواهر در دو سطح دوم و سوم در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه سطح سه حوزه علمیه نرجس خاتون شاهین‌شهر در رشته تفسیر از سال 1386 آغاز به کار کرد، افزود: در سال 1387 نیز در رشته فقه و اصول 152 نفر طلبه در سطح دوم و در سطح سوم 42 نفر طلبه جاری دارد.

مدیر تخصصی حوزه علمیه نرجس خاتون با بیان اینکه اساتید سطح دو 25 نفر و اساتید سطح سه نیز 11 نفر هستند، ادامه داد: از سال 1387 یک گروه 50 نفری از طلبه‌های خواهر به نام ثمن وابسته به بنیاد فرهنگی ارشاد که با کانون دانش آموختگان حوزه علمیه قم همکار می‌کنند جهت انجام امورات فرهنگی و معنوی درسطح شهرستان تشکیل شدند.

وی با اشاره به رسالت خطیر حوزه علمیه نرجس خاتون شهرستان شاهین شهر و میمه به ویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: تعلیم و تفسیر قرآن، جلسات احکام، پاسخ گوئی به سؤالات شرعی و اجرای طرح‌های مثل طرح رحمت است.

بلوچی با اشاره به اینکه در سال گذشته از بین 270 حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور این حوزه علمیه رتبه 13 را کسب کرده است، تصریح کرد: همچنین حوزه علمیه نرجس خاتون شهرستان شاهین شهر و میمه در ارائه مقالات پژوهشی رتبه 5 را به خود اختصاص داده‌ایم که امثال در نظر داریم این جایگاه‌ را ارتقای بخشیم.

انتهای/63023/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول