اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تاکید کرد

برخورد قاطع با متخلفان راهنمایی و رانندگی در آذربایجان غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: برخورد قاطع با متخلفان راهنمایی و رانندگی جدی‌تر دنبال می‌شود تا از میزان وقوع حوادث کاسته شود.

برخورد قاطع با متخلفان راهنمایی و رانندگی در آذربایجان غربی

علی سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با هدف کاهش میزان وقوع تصادفات رانندگی دلخراش، با متخلفان و متجاوزان به قانون جدی‌‌تر برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌ جاری مانند سال‌های گذشته طرح تابستانی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، افزود: اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی جدی‌تر از سابق دنبال شده و کنترل‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

سعیدی با اشاره به اینکه میزان اعمال قانون در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: در چهار ماه نخست سال‌ جاری 457 هزار و 216 فقره اعمال قانون شده، که نسبت به مدت مشابه 97 هزار و 949 فقره افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اعمال کنترل توسط ماموران افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: 40 درصد در کنترل سرعت غیرمجاز، 21 درصد در کنترل سبقت غیرمجاز، چهار درصد در کنترل عبور از چراغ قرمز، 30 درصد در کنترل تجاوز به چپ از خط وسط خیابان‌های دوطرفه و 81 درصد نیز در کنترل عبور از محل ممنوعه افزایش عملکرد داشته‌ایم.

وی رعایت قوانین توسط همه اقشار جامعه اعم از رانندگان و عابران پیاده را خواستار شد و اظهار داشت: نتیجه مستقیم رعایت اصول و نکات متوجه شهروندان است، چرا که بر اثر کاهش میزان وقوع تصادفات امنیت و آرامش مردم بیش از پیش تامین می‌شود.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول