اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:

معضل ترافیک ایلام با همکاری رانندگان روان می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: معضل ترافیک ایلام با همکاری رانندگان روان می‌شود.

معضل ترافیک ایلام با همکاری رانندگان روان می‌شود

محمد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان را زمینه‌ای برای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی عنوان کرد و اظهار داشت: مهارت در رانندگی از جمله عوامل مهم در عرصه ترافیک به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: رعایت نکات و قوانین مربوط به راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و عابران قطعاً در کاهش آمار تصادفات رانندگی نقش بسزایی دارد و موجب می‌شود رانندگی با ایمنی بیشتری صورت گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: مقررات رانندگی و علائم راه‌ها دو بخش مهم در امور رانندگی، ترافیک و حمل و نقل محسوب می‌شوند پس رانندگان موظف هستند این علائم را بشناسند و پس از دریافت پیام‌های آن به موقع عکس‌العمل مربوطه را نشان دهند.

وی با بیان این‌که این علائم می‌توانند به سه گروه انتظامی، اعلام خطر و اطلاعاتی تقسیم شوند، اظهار داشت: از دیگر علائمی که جزو علائم افقی است، خط‌کشی‌ها هستند که در روان کردن و نظم بخشیدن به ترافیک موثر است.

این مقام مسئول ادامه داد: خط‌کشی معابر درون و برون شهری برای زیبایی نیست بلکه به منظور نظم بخشیدن به رفت و آمد وسایل نقلیه و پیشگیری از برخورد و کاهش حوادث در معابر و خیابان‌ها خط‌کشی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با بیان این‌که رعایت نکات و قوانین مربوط به راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و عابران قطعاً آمار این گونه حوادث را کاهش خواهد داد، گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سبب می‌شود تا رانندگی با ایمنی بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/2246/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول