اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک‌های مردمی به قبض تلفن افزوده می‌شود

کمک به ایتام در استان فارس با گرفتن شماره 6002

با راه‌اندازی سامانه تلفنی 6002 کمیته امداد فارس مردم می‌توانند با شماره‌گیری این سامانه مبلغ دلخواه را به ایتام کمک کنند که همان مبلغ به هزینه قبض تلفن آنان افزوده می‌شود.

کمک به ایتام در استان فارس با گرفتن شماره 6002

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد فارس، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی  فارس گفت: مردم خیّر و نیک‌اندیش فارس می‌توانند با استفاده از تلفن ثابت و با گرفتن شماره 6002 به ایتام زیر پوشش کمک کنند.

محمد بدری با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی موثرترین راه مبارزه با فقر است، خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های بزرگ کمیته امداد امام خمینی  بسیج مشارکت‌های مردمی در امر فقر‌زدایی است که در همین راستا ترویج و فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و ایجاد همبستگی‌های اجتماعی از جمله این اقدامات بوده که هدف از آن کاهش مشکلات خانواده‌های نیازمند در فارس است.

وی بیان داشت: هدف از مشارکت‌های مردمی ایجاد جریان احسان و نیکوکاری، خدمت به همنوع و رسیدگی به امور نیازمندان است که در نهاد تمام مردم وجود دارد.

به گفته وی، اولویت کار در مشارکت‌های مردمی توجه ویژه به شبکه‌های مردمی و همچنین بهره‌برداری از تکنولوژی‌های نوین روز است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس تصریح کرد: در راستای مشارکت فعال مردم در کمک به همنوع و نیازمندان در سطح این استان سامانه تلفن ثابت راه‌اندازی شده است تا شهروندان بتوانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به دست ایتام برسانند.

بدری اضافه کرد: افرادی که قصد کمک دارند می‌توانند با استفاده از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد شماره 6002 را گرفته و با انتخاب یک عدد مبلغ کمکی خود را اهدا کنند که مبلغ انتخابی آنان بر روی قبض تلفن حساب می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: با همکاری اداره مخابرات استان فارس، این کمک‌ها به حساب کمیته امداد امام خمینی واریز می‌شود.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول