اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خبر داد

افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 240 حامی به تعداد حامیان ایتام آذربایجان غربی افزوده شده است.

افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام در آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک هزار و 240 حامی به تعداد حامیان ایتام آذربایجان غربی افزوده شده است.

وی افزود: این تعداد از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد استان با مشارکت در طرح اکرام ایتام، کمک مالی به آنها را عهده‌دار شده‌اند.

حسین‌زاده با اعلام اینکه حمایت تنها مساعدت‌های مالی و یا نقدی نیست، متذکر شد: حامیان نیکوکار در سطح استان حمایت‌های مختلفی را از ایتام به عمل می‌آورند.

وی افزود: علاوه بر این، حمایت‌های علمی که از سوی اساتید دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها صورت می‌گیرد و این عزیزان با تشکیل کلاس‌های خصوصی ایتام دانش‌آموز و دانشجو را به لحاظ علمی تقویت می‌کنند و این حمایت نیز دارای ارزش بالایی است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از کسانی که می‌خواهند به عنوان حامی ثبت‌نام کنند خواست از برکات ماه رمضان استفاده کنند و در پایگاه‌هایی که در مصلی‌ها و سایر مراکز برگزاری مراسم‌های این ماه مستقر شده، حضور یابند و به عنوان حامی ثبت‌نام کنند.

وی با اعلام اینکه هفت هزار و 810 نویتیم در آذربایجان غربی شناسایی شده‌اند، افزود: هم‌اکنون 16 هزار و 40 نفر از خیرین به عنوان حامی از ایتام حمایت و پشتیبانی می‌کنند و حامیان نیکوکار علاوه بر مهارت‌های مالی حمایت‌های دیگری از ایتام را عهده‌دار هستند که حمایت‌های درمانی توسط پزشکان، حمایت های آموزشی توسط معلمان و استادان دانشگاه و حمایت‌های معنوی از جمله آنهاست.

انتهای پیام/61006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول