اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

افزون بر 2500 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی جذب شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از جذب افزون بر 2 هزار و 500 حامی جدید برای ایتام این استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

افزون بر 2500 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی جذب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی امان‌الله حسین‌پور در این باره گفت: از این تعداد حامی  900 نفر از خارج و بقیه از داخل استان برای حمایت از ایتام جذب شده‌اند.

وی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های اجرا شده کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان را برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی ایتام در سطح استان‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح خداپسندانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد افزود : نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در طرح اکرام به پایگاه‌های مستقر در مساجد و نمایشگاه کمیته امداد واقع در شهربازی و دفاتر کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند و با حمایت از ایتام در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه این خیرین ماهیانه مبلغی به طور میانگین 110 هزار ریال به حساب ایتام واریز می‌کنند تصریح کرد: نیکوکاران علاوه بر واریز مبلغ ماهیانه می‌توانند در دیگر نیازهای ایتام از قبیل پوشاک ، لوازم خانگی ، جهیزیه ، نوشت افزار و غیره مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود، جذب حامیان ایتام را از طریق حامیان خارج از استان توسط رابطان و سر رابطان را برشمرد و بیان داشت: در این راستا حدود 2 هزار و 500 رابط حامی‌یابی در سطح کشور فعال شده‌اند.

وی شمار ایتام استان را 6 هزار و 500 نفر عنوان کرد و متذکر شد: یتیمان زیر 18 سال این نهاد چهار هزار و 135 نفر بوده که تماماً دارای حامی هستند.

حسین‌پور همچنین تعداد حامیان این ایتام را 25 هزار نفر برشمرد و اضافه کرد: این حامیان داخل و خارج از استان هستند که به صورت ماهیانه ایتام را مورد حمایت قرار می‌دهند.

انتهای پیام/63002/ت/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول