اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

پرداخت تمام مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تمام مطالبات مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

پرداخت تمام مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم پور حکیمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت تمام مطالبات مراکز طرف قرارداد گفت: در هفته گذشته و بمناسبت روز تامین اجتماعی ، به منظور فراهم کردن شرایط مطلوبتر ارائه خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی تمام مطالبات مراکز طرف قرارداد دانشگاهی پرداخت شده است.

پورحکیمی افزود: درحال حاضر تمام صورت حساب‌های ارسالی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی حسب نرم مطالباتی به صورت کامل پرداخت شده و دانشگاه علوم پزشکی هیچ گونه طلبی از تامین اجتماعی ندارد.

وی بیان داشت: کل صورتحساب‌های بستری بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی در طی سال گذشته 158 میلیارد ریال بوده است که به مرور و به صورت کامل پرداخت شده است.

پورحکیمی رویکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را استفاده حداکثری از پتانسیل سازمان دانست و گفت: اثرگذاری قوی و مثبت بر کل درمان استان و استفاده هرچه بیشتر و تمامتر از پتانسیل‌های سازمان سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت بوده و خوشبختانه این استراتژی با یک برنامه هدفمند تحقق یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: تا پایان سال 1391 بابت ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در استان بوشهر بالغ بر 750 میلیارد ریال هزینه شده است که این رقم نسبت به دوسال قبل از آن حدود60 درصد رشد داشته است.

پورحکیمی افزود: ارائه خدمات ویژه به بیماران خاص مانند تالاسمی و کلیوی شامل صد درصد هزینه‌های بستری و دارویی 85 درصد هزینه‌های شیمی درمانی و صد درصد هزینه دارویی بیماران پیوندی که بالغ بر10 میلیارد ریال هزینه داروها در سال گذشته شده که از خدمات ارائه شده به این بیماران بوده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول