اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر بیان کرد

راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه در کوتاهترین زمان

استاندار بوشهر گفت: بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه در 5 بخش داخلی، اطفال، جراحی، بی هوشی و زنان در کوتاهترین زمان راه اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه در کوتاهترین زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،فریدون حسنوند عصر امروز در نشست با مسئولان علوم پزشکی و تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت در جامعه امروز اهمیت زیادی دارد و باید از امکانات و توانمندی‌های موجود برای رشد شاخص‌های بهداشتی بهره ببریم.

وی با تاکید بر این نکته که باید از تمام ظرفیت برای سلامتی مردم بهره برد افزود: عسلویه به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور نیازمند توجه بیشتر است و باید امکانات بیشتری برای مردم این شهر و روستاهای اطراف مستقر کنیم تا  بتوان بخشی از خواسته‌های به حق جمعیت 65هزار نفری عسلویه را تامین کرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه مطابق با استانداردهای لازم مراکز درمانی طراحی شده است و تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال صرف ساخت این بیمارستان شده است.

حسنوند با اشاره به اینکه بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه در 5 بخش داخلی، اطفال، جراحی، بی هوشی و زنان در کوتاهترین زمان راه اندازی خواهد شد اظهار داشت: این بیمارستان که از سال 84 عملیات احداث آن آغاز شده است با گذشت بیش از 8سال از ساخت آن جایز نیست تعللی در تکمیل ، تجهیز و راه‌اندازی آن صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بعهده سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر و  تامین کادر پزشکی آن نیزاز طریق دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر مهیا می‌شود.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول