اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب مجلس شورای اسلامی

بودجه میلیاردی برای ساخت‎وساز مسکن کارگری به تامین اجتماعی سرازیر می‎شود

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان از پرداخت 900 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای ساخت‎وساز مسکن کارگری به عنوان حق بیمه خبر داد و گفت: در سال‎جاری حق بیمه ساخت و ساز مسکن از طریق دولت به تامین اجتماعی پرداخت می‎شود.

بودجه میلیاردی برای ساخت‎وساز مسکن کارگری به تامین اجتماعی سرازیر می‎شود

محمد حیدری‎نژاد در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با تلاش نمایندگان مجلس، سازندگان مسکن در سال‎جاری از پرداخت حق بیمه کارگری معاف شدند و دولت نسبت به پرداخت حق بیمه آنها اقدام خواهد کرد.

وی متذکر شد: از یکم تیرماه سال 1392 کسانی که قصد ساخت و ساز و یا تخریب ساختمان دارند دیگر نیاز نیست که به تامین اجتماعی معرفی شوند بلکه می‎توانند بدون معرفی به تامین اجتماعی نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

برخورداری حدود 10 هزار کارگر ساختمانی از مزایای بیمه در گلستان

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در خصوص اینکه با تصویب بند الحاقی 10 لایحه بودجه، پیمانکاران ساختمانی برای دریافت جواز ساخت از پرداخت حق بیمه سهم کارگران ساختمانی معاف شدند، ابراز داشت: بر اساس تصویب مجلس از امسال سهم بیمه کارگران ساختمانی از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده تامین خواهد شد.

حیدری‎نژاد از افزایش ظرفیت تعداد بیمه‎شدگان کارگران ساختمانی تا پایان سال‎جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به 10 هزار کارگر ساختمانی در گلستان از مزایای بیمه برخوردار هستند که این چتر حمایتی تا پایان سال روند رو به رشدی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 37 درصد جمعیت استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اذعان کرد: درصد بیمه‎شدگان گلستان نزدیک به 700 هزار نفر است که این رقم از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان همچنین به صاحبان مشاغل خانگی که دارای کارت ملی مهارت هستند یک خبر خوش داد و اظهار داشت: این افراد می‎توانند با مراجعه به تامین اجتماعی و پرداخت حداقل بیمه از مزایای این سازمان برخوردار شوند.

انتهای پیام/83001/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول