اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد

صدور 735 هزار جلد دفترچه تامین اجتماعی در گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از صدور 735 هزار و 648 دفترچه درمان این سازمان در سال 91 در استان خبر داد.

صدور 735 هزار جلد دفترچه تامین اجتماعی در گیلان

جمیل حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به صدور دفترچه درمان برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گیلان اظهار کرد: سال گذشته تعداد 129 هزار جلد دفترچه جدید برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان صادر شده است.

وی تعداد دفترچه‌های تجدید شده درمان تامین اجتماعی گیلان را 598 هزار فقره در سال 91 اعلام کرد و افزود: سال گذشته تعداد 6 هزار و 233 دفترچه المثنی و یک‌هزار و 16 دفترچه بیماران خاص توسط تامین اجتماعی استان صادر شده است.

حق‌پرست مجموع دفترچه‌های صادر شده درمان تامین اجتماعی گیلان را 735 هزار و 648 فقره در سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: دفترچه‌های تجدید شده، 81 درصد دفترچه‌های صادر شده تامین اجتماعی گیلان در سال گذشته را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به برخورداری بیش از 35 هزار نفر از خدمات مرکز مشاوره تامین اجتماعی گیلان اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد 35 هزار و 680 نفر از مخاطبان سازمان مذکور در قالب مشاوره‌های تخصصی خدمات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تعداد 290 هزار و 76 نفر در بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی در سال 91 مشاوره تخصصی دریافت کردند، یادآور شد: سال گذشته به 3 هزار و 665 نفر در حوزه درمان و 29 هزار و 39 نفر در موضوع‌های متفرقه مشاوره تخصصی ارائه شده است.

حق‌پرست تعداد مراجعه‌کنندگان به واحدهای فنی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گیلان را 7 هزار و 612 نفر خواند و اذعان کرد: سال گذشته تعداد 750 هزار و 9 نفر از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان مشاوره دریافت کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ارائه مشاوره واحدهای اداری و مالی 5 هزار و 49 نفر و حوزه درآمد، اجرائیات و بازرسی را 40 هزار و 96 نفر توسط این سازمان به بیمه‌شدگان در سال 91 اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه 38 درصد پاسخگویی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به صورت تلفنی بوده است، تصریح کرد: تعداد 220 هزار و 122 نفر به صورت حضوری از خدمات مشاوره تامین اجتماعی گیلان استفاده کردند و 62 درصد مشاوره گیرندگان را تشکیل می‌دهند.

حق‌پرست به استفاده روزانه بیش از 100 شهروند گیلانی از خدمات مشاوره‌ای تامین اجتماعی گیلان اشاره کرد و افزود: رسیدگی و بررسی پرسش‌ها از طریق تلفن گویا و صندوق پرسش و پاسخ سایت تامین اجتماعی گیلان از وظایف مرکز مشاوره این سازمان است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول