اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قطع اینترنت در دهدشت / سردرگمی کاربران ‌تا کی ادامه دارد

اختلال در شبکه اینترنت و قطع سرویس اینترنت یکی از دفاتر خدماتی در دهدشت که از هفته گذشته شروع شده باعث سردرگمی کاربران اینترنت در این شهر شده است.

قطع اینترنت در دهدشت /  سردرگمی کاربران ‌تا کی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، قطع سرویس اینترنت در بخشی از شهر دهدشت باعث بروز مشکلاتی در ارائه خدمات اینترنتی شده است.

بر اساس این گزارش شبکه اینترنت دفتر خدماتی کاوشگران جهانی در دهدشت از هفته گذشته تاکنون باعث سردرگمی مشترکین این دفتر خدماتی شده و هیچ کس پاسخگوی این مشکل نیست.

بسیاری از مشترکین دفتر خدماتی کاوشگران جهانی با مراجعه به این دفتر خواستار تخلیه اینترنت و انتقال به سایر دفاتر خدمات‌دهی و مخابرات شده‌اند ولی به علت عدم حضور مسئول مربوطه باید همچنان منتظر رفع مشکل اینترنت باشند.

لازم به ذکر است که فرمانداری کهگیلویه نیز یکی از مشترکین کاوشگران ارتباط جهانی است و مدت یک هفته با قطعی اینترنت مواجه شده است.

رئیس مخابرات دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با تأیید قطعی اینترنت اظهار داشت: مشکل اینترنت این دفتر سرویس‌دهی در حال رفع است و بنا به گفته مسئول دفتر خدماتی تا پایان امروز اینترنت این شبکه وصل خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه در چند روز اخیر مشترکان با مراجعه به مخابرات تقاضای انتقال خط اینترنت داشته‌اند افزود: تخلیه اینترنت بدون مهر مسئول دفتر خدماتی مربوطه غیر قانونی بوده و این کار صورت نمی‌گیرد.

حاکم شریعتی نیز با بیان اینکه طی چند روز گذشته تلاش‌هایی در جهت رفع مشکل اینرتنت صورت گرفته تصریح کرد: مشترکین اینترنت امروز منتظر رفع مشکل باشند.

این در حالی است که در مدت قطع شدن اینترنت این قول بارها به مشترکین داده شده و هنوز عملی نشده است و معلوم نیست سردرگمی کاربران دهدشتی تا کی ادامه داشته باشد.

مرضیه محمدی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه تاکنون اینترنت دچار قطعی شده است گفت: متأسفانه کسی در این زمینه پاسخگو نیست و ما از سرویس دهی این دفتر خدماتی ناراضی هستیم.

انتهای پیام/82016/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول