اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ستاد راهبردی ساماندهی پارک جنگلی یاسوج راه‌اندازی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی ستاد راهبردی ساماندهی پارک جنگلی یاسوج خبر داد.

ستاد راهبردی ساماندهی پارک جنگلی یاسوج راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز در نشست ستاد ساماندهی پارک جنگلی شهر یاسوج که با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، اظهار کرد: هرچه مدیران در مورد پارک جنگلی امروز و در این نشست گفتند چیزی به اطلاعات ما اضافه نکرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اینکه مردم جنوب کشور بتوانند از اماکن گردشگری و تفریحی ما به خصوص در فصل تابستان راحت استفاده کنند لازم است کمی هم به زیرساخت‌ها در این اماکن و مناطق توجه کنیم.

رئیس کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سالیان آینده مردم به دلیل بالا رفتن هزینه مسافرت دیگر مقصد شمال و مناطق و استان‌های دور دست را در دستور کار قرار نمی‌دهند بلکه بیشتر به استان‌های هم‌جوار مسافرت خواهند کرد.

صابری اذعان داشت: شهر یاسوج چند پارک در داخل شهر دارد که به تنهایی جوابگوی مسافران و گردشگران نیستند و باید از این 700 هکتار پارک جنگلی به خوبی برای افزایش فضای گردشگری استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای این که مسافر و گردشگر در این مکان مشکلی نداشته باشد لازم است نسبت به تأمین برق و آب و سایر زیرساخت‌ها و مهم‌تر از همه امنیت آن توسط مسئولان و دستگاه‌ها اقدام شود.

وی، رونق‌بخشی به پارک جنگلی را بهترین راه برای خارج کردن آن از انزوا دانست و متذکر شد: اجازه دهیم که سرمایه‌گذاران به این‌جا بیایند و به بزرگترین زیرساخت گردشگری ما رونق ببخشند.

صابری در همین خصوص از آمادگی سازمان انرژی اتمی برای ساخت یک تفریح‌گاه در این پارک خبر داد و گفت: با انجام این کار آبادانی کامل در پارک جنگلی یاسوج برقرار می‌شود.

وی از برخی ولخرجی‌ها و هزینه‌های بی‌خود در این پارک گفت و عنوان کرد: ساخت و سازهای بی‌سرانجامی در این پارک انجام شده از جمله ساختمان نیمه‌کاره‌ای مربوط به محیط زیست وجود دارد که می‌توانند آن را به بخش خصوصی برای ساخت حداقل یک سفره‌خانه سنتی واگذار کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لزوم رسیدگی به وضعیت مالکیت‌های چندگانه در این پارک گفت و تصریح کرد: یکی از بهترین راه‌های سامان بخشیدن به وضعیت کنونی پارک جنگلی یاسوج راه‌اندازی ستاد راهبردی ساماندهی پارک جنگلی است.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول