اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس:

پدافند هوایی با نقش سرنوشت‌ساز خود دارای اهمیت بسیار بالایی است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پدافند هوایی در شرق کشور به لحاظ ضرورت هوشمندی و هوشیاری در مدیریت و کنترل تحرکات دشمنان از جایگاه و اعتبار خاصی برخوردار است.

پدافند هوایی با نقش سرنوشت‌ساز خود دارای اهمیت بسیار بالایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در دیدار با فرمانده و مسئولان ارشد پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: پدافند هوایی با نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز خود دارای اهمیت بسیار بالایی بوده است.

وی اذعان داشت: پدافند هوایی در شرق کشور به لحاظ ضرورت هوشمندی و هوشیاری در مدیریت و کنترل تحرکات دشمنان از جایگاه و اعتبار خاصی برخوردار است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: این نکته بسیار مهم است که چتر امنیتی که توسط پدافند هوایی در ایران اسلامی ایجاد شده است، زمینه‌ساز همه فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی کشور است که به نوعی این امر مرهون زحمات نیروی‌های مؤمن و متعهد پدافند هوایی است.

عبادی امنیت را مقوله‌ای مهم برای توسعه و پیشرفت هر منطقه دانست و یادآور شد: اگر زحمات و تلاش‌های نیروهای مسلح و در کنار آن پدافند هوایی نبود، هیچ اتفاق خوشایندی در کشور نمی‌افتاد پس همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و نیز مردم باید قدردان این زحمات و تلاش‌ها باشند.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های دفاعی شاهد پیشرفت‌های خوبی بودیم، تصریح کرد: شاید در عرصه اداری و سایر امور حساب شده جلو نرفته‌ باشیم، اما نیروهای مسلح و پدافند هوایی از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینجانب به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارم تا مسائل و مشکلات احتمالی در حوزه پدافند هوایی را در مجلس و استان پیگیری کنم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور در ادامه این دیدار دلایل وجود امنیت پایدار در کشور را مرهون پدافند هوایی دانست و افزود: امروز کوچک‌ترین تحرک داخلی و خارجی هوایی در مرزهای شرقی تحت کنترل، تحلیل و ارزیابی متخصصان ارشد نظامی در این یگان نظامی است.

ملک‌علی اسدی‌فرد متذکر شد: پدافند هوایی منطقه شرق کشور با تمام قوا در مقابل دشمنان می‌ایستد و اجازه تعرض به کشور اسلامی را نمی‌‌دهد.

انتهای پیام/69017/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول