اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات قهرمانی جودوی استان در کوهبنان

دبیر هیئت جودوی استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی جودوی جوانان و نوجوانان بانوان استان کرمان در شهریور ماه سال جاری در شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی جودوی استان در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، غلامرضا روح‌اللهی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ورزش جودوی این شهرستان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جودوی جوانان و نوجوانان بانوان استان کرمان در شهریور ماه سال جاری در شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی استان در رده سنی جوانان و نوجوانان در شهرستان کوهبنان بیان داشت: این رقابت‌ها به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با شرکت بیش از 130 جودوکار در محل سالن‌های ورزشی رهبری و تختی شهر کوهبنان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات هشت تیم از شهرستان‌های سیرجان، کوهبنان، کهنوج، رفسنجان، شهربابک، راور، زرند و توابع کرمان شرکت و در دو روز با هم به رقابت می‌پردازند.

مسئول هیئت جودوی شهرستان کوهبنان گفت: با همت فرمانداری کوهبنان نخستین دوره مسابقات جودوی بانوان کرمان در شمالی‌ترین نقطه استان کرمان با مساعدت اداره ورزش و جوانان این شهرستان در دو روز برگزار و تمام مقدمات این مسابقات فراهم شده است.

نامجو کوهبنانی ادامه داد: ورزش جودوی کوهبنان از سال 68 با کمترین امکانات با مساعدت مدیریت آموزش و پرورش کوهبنان فعالیت خود را آغاز کرد اما با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات در سایه تلاش و کوشش مربیان و جودوکاران توانست خیلی زود وارد عرصه مسابقات در استان و کشور و در این راستا صاحب مقام شود.

وی تاکید کرد: امروز بیش از 80 ورزشکار در رده‌های سنی مختلف در کوهبنان از اعضای ثابت این هیئت هستند و توانسته‌اند در مسابقات مختلف کشور و استان حضوری چشمگیر داشته باشند.

محمدجواد اکبری دبیر هیئت جودوی شهرستان استعداد کودکان و نوجوانان کوهبنانی را در ورزش در رشته‌های مختلف به ویژه جودو در سطح استان کرمان بی‌نظیر خواند و افزود: همه باید این استعدادها را شناسایی کنند.

وی به مشکلات هیئت جودی شهرستان از جمله کمبود اعتبارات و امکانات لازم به ویژه تشک جودو اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل نداشتن تشک جودو تاکنون تعدادی از ورزشکاران صدماتی را در زمان تمرین و انجام مسابقات دیده‌اند که این امر زمینه را برای عدم حضور تعدادی از ورزشکاران فراهم کرده و سبب گله‌مندی والدین کوهبنانی شده است.

انتهای پیام/80012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول