اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جودوی ارتش‌های جهان

جودوکار قزوینی با مصدومیت از ادامه رقابت‌ها بازماند

سعید مرادی جودوکار قزوینی در مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان به دلیل مصدومیت از ادامه حضور در این رقابت‌ها بازماند.

جودوکار قزوینی با مصدومیت از ادامه رقابت‌ها بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرادی جودوکار شایسته استان که تیم ملی جودوی نیروهای مسلح کشورمان را در جریان رقابت‌های قهرمانی ارتش جهان در قزاقستان در وزن 81- کیلوگرم همراهی می‌کرد، در بخش تیمی این مسابقات دچار مصدومیت شد و نتوانست تیم ملی کشورمان را در این وزن همراهی کند.

این جودوکار ارزنده استان که از ناحیه پهلو دچار آسیب‌دیدگی شد، در نهایت برای حضور در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز مصدومیتش رفع نشد و پزشکان پس از معاینه به مرادی اجازه ندادند تا در ادامه مسابقات به روی تاتامی برود و با رقیبان خود مبارزه کند.

به هر حال مرادی در حالی با بدشانسی از حضور در ادامه مسابقات جودوی قهرمانی ارتش‌های جهان بازماند که ماه گذشته نیز تیم ملی جودوی کشورمان را در جریان رقابت‌های قهرمانی جودوی بزرگسالان آسیا همراهی کرده بود و به نوعی در مدت دو ماه موفق شد دو تجربه ارزشمند را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برساند.

رشته ورزشی جودو در ماه‌های اخیر دستاورد مهم و خوبی برای ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان داشته است؛ به طوری که سه جودوکار قزوینی هم‌اینک در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودوی جوانان کشورمان در کشور گرجستان حضور دارند.

آرش قربانی، بهزاد محرمی و علیرضا شیری سه جودوکار قزوینی به ترتیب در اوزان 60-، 66- و 73- کیلوگرم نمایندگان تیم ملی جودو جوانان ایران را در اردوی تدارکاتی و برگزاری مسابقه همراهی می‌کنند که البته در این اردو تیم‌های جودوی آلمان و فرانسه هم حضور دارند.

به هر حال جودوکاران شایسته استان اگر قدر این موقعیت را بدانند و در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرند، به نوعی جواز حضور در مسابقات قهرمانی 2013 جهان را به دست می‌آورند.

رامین صفویه نیز یکی دیگر از جودوکاران شایسته نوجوان استان است که با درخشش در رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی تیم ملی و شکست حریفان خود توانسته است جواز حضور در ترکیب نهایی تیم ملی را برای حضور در مسابقات جهانی به دست آورد.

صفویه در حال حاضر به همراه تیم ملی برای برپایی اردوی آماده‌سازی و همچنین دریافت ویزای آمریکا به همراه تیم ملی نوجوانان کشورمان راهی ارمنستان شده است.

رقابت‌های قهرمانی جودوی نوجوانان جهان قرار است مردادماه سال جاری به میزبانی کشور آمریکا برگزار شود و به طور حتم صفویه که عنوان سومی رقابت‌های جودوی دانش‌آموزان جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد، باید قدر این موقعیت را به خوبی بداند و برای خود و استان افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول