اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت کاتاروهای 8 باشگاه

برترین‌های کاتا جودو بانوان قم معرفی شدند

رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی بانوان استان قم و انتخابی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

برترین‌های کاتا جودو بانوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به در پیش بودن مسابقات کاتا جودو قهرمانی بانوان کشور که قرار است بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان در نیمه دوم سال جاری به انجام برسد، پیکارهای انتخابی در قم برگزار شد.

در واقع این رقابت‌ها به منظور شناخت برترین‌های حال حاضر کاتا جودو بانوان قم به منظور اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور انجام شد و سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم نیز میزبان آن بود تا برترین‌ها شناسایی و معرفی شوند.

کاتاروهای هشت باشگاه در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بودند و در تلاش برای عضویت در تیم اعزامی هیئت جودو و کوراش قم به مسابقات کاتا جودو بانوان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های اول تا سوم مشخص شدند.

در پایان این رقابت‌ها تیم دو نفره کاتای خانم‌ها زهرا عبدالعظیمی و زهرا ناصری در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی کاتا جودو بانوان قم شد، ضمن اینکه تیم دو نفره خانم‌ها عطیه تجویدی و عاطفه حبیبی در رده دوم قرار گرفت.

پرونده مسابقات انتخابی کاتا جودو بانوان قم با معرفی فرشته مرادی و معصومه نجفی به عنوان تیم سوم این رقابت‌ها بسته شد تا به این ترتیب بانوان قمی فرصت مناسبی برای انجام تمرینات خود به منظور حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور داشته باشند.

بانوان قمی در حالی قصد دارند در رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی کشور حضور یابند که آخرین موفقیت قم در این رشته به درخشش مردان کاتاروی قمی در مسابقات کاتا جودو مردان کشور و انتخابی تیم ملی باز می‌گردد.

مردان کاتاروی قمی در این رقابت‌ها که در اصفهان برگزار شد و در آن برترین‌های کشور نیز در فرم‌های مختلف حضور داشتند، در دو فرم جونوکاتا و ناگه نو کاتا توانستند ضمن درخشش و موفقیت در اجرای فرم، جزو مدال‌آوران نیز قرار بگیرند.

تیم منتخب هیئت جودو و کوراش استان قم در قسمت کاتا با کسب یک نشان طلا، دو برنز و دو مقام چهارمی بعد از تیم‌های گلستان و همدان و بالاتر از تیم تهران در جایگاه سوم رده‌بندی تیمی قرار گرفت در حالی که محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی در بخش جونو کاتا به مدال طلا رسیدند.

همچنین مجتبی اسماعیل پور و حمید‌رضا محققی در بخش جونو کاتا صاحب مدال برنز شدند و محمدجواد بشارتی‌نیا و محسن قاسملو در بخش ناگه نو کاتا مدال برنز کسب کردند، ضمن اینکه سید حسین حسین‌زاده و علیرضا معتضدی در بخش کیمه نوکاتا و مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی در بخش ناگه نو کاتا موفق به کسب مقام چهارم شدند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول